کد خبر 243821
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

افتتاح شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان

افتتاح شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان

شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه با ارائه خدمات پزشکی، روانپزشکی و بهداشت محیطی در منطقه نوبندیان شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، قربانعلی بندانی، فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: این بیمارستان سیار متشکل از یک سامانه ۳۲ تختی اتوبوسی و یک سامانه ۶۴ تختی کانکسی و سامانه سیار دندانپزشکی است.

وی افزود: در این بیمارستان خدمات عمومی و تخصصی پزشکی، جراحی عمومی، متخصص اطفال، قلب و عروق، طب اورژانس، داخلی، اورولوژی، سونوگرافی، دندانپزشکی، ارتوپدی و... به بیماران نیازمند مناطق سیل زده بصورت کاملا رایگان ارائه خواهد کرد

فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این بیمارستان با دایر نمودن بخش های رادیولوژی ،آزمایشگاه،بستری و اتاق عمل آماده ارائه خدمات به بیماران است.

بندانی همچنین گفت: بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که بنا به دستور سردار پاکپور و سردار اخوان ایجاد شده؛  دو ویژگی مهم دارد که برای اولین بار از آن استفاده می‌شود؛ یکی از این ویژگی‌ها تلفیقی (اتوبوسی و کانکسی) بودن این بیمارستان و ویژگی دیگر استقرار سامانه های بهداشتی و سلامت درآن است. این خدمات تا هر زمانی که نیاز مردم مناطق سیل زده باشد ،ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha