کد خبر 243806
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

دستمان مقابل پرسپولیس واقعا خالی بود

دستمان مقابل پرسپولیس واقعا خالی بود

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: مقابل پرسپولیس خیلی دستمان خالی بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ احمد آل نعمه، سرمربی فولاد خوزستان جمعه شب در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس تهران اظهار کرد: جا دارد از شما عذرخواهی کنم چون زمان پرواز ما به نشست خبری قبل از بازی نمی‌خورد. بازی یک بازی جان‌دار از سوی هر دو تیم بود که توانستیم مقابل پرسپولیس پرمهره دو بار جلو بیفتیم و بچه‌های ما واقعا کار بزرگی کردند. واقعا دست ما امروز خیلی خالی بود. ۵ نفر از بازیکنان اصلی ما نبودند. آقای جفرسون، سینا مریدی، سینا شاه عباسی و حمود غبیشاوی و محمد خادمی نبودند. واقعا دست ما خالی بود و نیمه دوم بعد از این‌که ۱۰ نفره شدیم ساسان انصاری را از خط حمله عقب آوردیم.

او ادامه داد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنیم. امیدوارم در پنج روزی که وقت داریم برای بازی سپاهان آماده شویم و بتوانم جلوی هواداران‌مان سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. 

سرمربی فولاد خوزستان درمورد دلایل وضعیت این روزهای فولاد گفت: ما شروع خوبی در فصل نداشتیم و تیم پرحاشیه بود. اولین سالی بود که می‌دیدم این اندازه حاشیه حوالی فولاد است. فولاد همیشه به عنوان تیمی بود که آرامش داشت و بازیکنان خوبی را به تیم ملی داده بود و امسال متاسفانه این‌طور نبود. حواشی زیادی داشتیم و با امتیازاتی که از دست دادیم باید خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم که بتوانیم آن امتیازات را جبران کنیم. در این دو سه هفته خوب بازی کردیم و به غیر از بازی امروز که دستمان خالی بود امیدواریم بتوانیم دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم که فولاد را از به روزهای خوبش برگردانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha