کد خبر 243802
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

هفته نوزدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس ۴ - فولاد ۲/ به استقبال دربی با کامبک رویایی

پرسپولیس ۴ - فولاد ۲/ به استقبال دربی با کامبک رویایی

پرسپولیس موفق شد بازی باخته مقابل فولاد را با برد به پایان برساند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در هفتمین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز تیم‌های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در شرایطی که در نیمه اول با برتری 2 بر یک سفیدپوشان خوزستانی به اتمام رسیده بود، در نیمه دوم با کامبک سرخ‌پوشان تهرانی همراه شد تا در نهایت شاگردان اوسمار ویرا 4 بر 2 برنده شوند.

با این پیروزی پرسپولیس 39 امتیازی شده و تا قبل از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول باقی ماند. این تیم چهارمین پیروزی متوالی خود در زمان سرمربی برزیلی را کسب کرد تا در صورت قطعی شدن برگزاری دربی پایتخت در هفته آینده با روحیه بالایی به مصاف استقلال برود.

فولاد نیز با 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.


داور: سید رضا مهدوی

کمک‌ها: عباس پورحیدری و رضا حیدری

کارت زرد: محمد حسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس/ حمید بوحمدان از فولاد

کارت قرمز: مجتبی نجاریان(65) از فولاد


گل: اوستون اورونوف(35) عیسی آل کثیر(54) حسین کنعانی‌زادگان(68- پنالتی) و مهدی ترابی(74) برای پرسپولیس/ علیرضا بیرانوند(11-گل به خودی) و عبدالکریم حسن(41) برای فولاد


ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه(78- وحید امیری)، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی(78- محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی(84- سعید صادقی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف(1+90- ابوالفضل بابایی) و عیسی آل کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا


ترکیب فولاد:

کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار(56- علی شجاعی)، وحید حیدریه(86- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا(86- عادل آرغند)

سرمربی: احمد آل نعمه


شرح گل‌ها

پرسپولیس صفر-فولاد یک (دقیقه ۱۰: موسی کولیبالی): اولین حمله جدی فولاد روی ضربه ایستگاهی با تاثیر ساسان انصاری در زاویه بسته به موسی کولیبالی رسید و شوت او با اشتباه مهلک بیرانوند وارد دروازه شد.


پرسپولیس یک-فولاد یک (دقیقه ۳5: اوستون ارونوف): یک و دوی زیبا و هماهنگ ترابی و ارونوف منجر به گل تساوی شد. ترابی ارونوف را صاحب توپ کرد و دوباره خود ترابی صاحب توپ شد و با پاس در عمق، ستاره ازبکی کار را تمام کرد.


پرسپولیس یک- فولاد دو (دقیقه ۴۱: گل به خودی-عبدالکریم حسن): سانتر وحید حیدریه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر رو به عقب فرشاد فرجی در آستانه ورود به دروازه قرار گرفت و عبدالکریم حسن که قصد دفع توپ داشت موفق نشد و گل به خودی زد.


پرسپولیس دو-فولاد دو (دقیقه ۵۴: عیسی آل‌کثیر): حرکت سریع پرسپولیس از سمت راست با دریبل فوق العاده دانیال همراه شد و پاس او به عیسی آل کثیر منجر به گل دوم سرخ‌ها شد.


پرسپولیس سه-فولاد دو (دقیقه ۶۶: حسین کنعانی): حسین کنعانی پشت ضربه پنالتی ایستاد و با یک مکث، توپ را سمت چپ خودش زد و کنت درحالی که جهت توپ را تشخیص داده بود نتوانست به آن برسد.


پرسپولیس چهار-فولاد دو (دقیقه ۷۴: مهدی ترابی): حمله عالی پرسپولیس از سمت راست با حرکت انفجاری مهدی ترابی تبدیل به گل چهارم شد. شماره ۹ سرخ‌ها توپ را از سمت راست روی پای چپش آورد و شوت زیبایی زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha