کد خبر 243799
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

عملیات دوگانه مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست

عملیات دوگانه مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن ۴ نظامی در جریان عملیات دوگانه فلسطینی‌ها در شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ خبرنگار الجزیره امروز جمعه گزارش کرد نیروهای اشغالگر و مقاومت فلسطین اطراف شهرک «حومش» در شمال کرانه باختری با یکدیگر درگیر شدند.

همزمان با این درگیری شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش کرد ۲ عملیات توسط فلسطینی‌ها در نزدیکی شهرک حومش صورت گرفت که شامل تیراندازی به یک ایست بازرسی و انفجار یک بمب دستی در زمان تجمع نظامیان در این ایست بازرسی است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد ۲ فلسطینی مسلح به سمت ایست بازرسی نظامی در شهرک حومش تیراندازی کرده و بلافاصله محل حادثه را ترک کردند.

همچنین تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد بر اثر انفجار یک بمب دستی در نزدیکی شهرک حومش ۴ نظامی زخمی شدند که حال آنها وخیم است.

طبق گزارش تلویزیون این رژیم، در پی زخمی شدن نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، ۲ بالگرد به محل حادثه اعزام شدند و ۳ تن از زخمی‌ها به بیمارستان «بیلینسون» در تل‌آویو منتقل شدند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش کرد ارتش این رژیم در حال پاکسازی محل عملیات در حومش بوده و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در جستجوی عاملان حمله هستند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند عملیات حومش از قبل برنامه ریزی شده بود چرا که سربازان صهیونیستی به محل کاشت بمب کشیده شدند.

یک مقام صهیونیستی نیز این عملیات را یک عملیات سخت در کرانه باختری توصیف کرد.

رئیس شورای شهرک‌های کرانه باختری وابسته به رژیم صهیونیستی هم گفت کابینه و نهادهای امنیتی این رژیم باید مفهوم خود را تغییر دهند زیرا حمله حومش دومین حمله در نوع خود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha