کد خبر 243794
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

عنایتی:

شخصیت پیکان برگشت/ ۳ امتیاز بزرگ گرفتیم

شخصیت پیکان برگشت/ ۳ امتیاز بزرگ گرفتیم

سرمربی تیم پیکان گفت: ۳ امتیاز بزرگ کسب کردیم؛ امتیازگیری از سپاهانِ بین‌المللی و پرطرفدار کار هر تیمی نیست.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ غلامرضا عنایتی پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان این برد را مزد زحمات‌شان دانست و اظهار کرد: شاید چندین بازی بود که باید نتیجه خوب می‌گرفتیم ولی موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد؛ اما امروز علاوه بر موقعیت‌سازی از فرصت‌ها هم استفاده کردیم و خداراشکر شخصیت تیم‌مان برگشت. با تمام توان و جان و دل بازی کردند ولی این اول راه ماست.

او افزود: بازی‌های به مراتب بهتری داشتیم و پس از حدود ۸ بازی واقعا مزد زحمات‌مان را گرفتیم. ۳ امتیاز بزرگ کسب کردیم که کار هر تیمی در اصفهان نیست و این امتیازات را از سپاهان بین‌المللی و پرطرفدار گرفتیم.

سرمربی پیکان یادآور شد: آنان که آمار می‌دهند باید به جایگاه و شرایط هم نگاه کنند. تیم‌ خوبی را تحویل گرفته بودم اما با ذهنیت و تفکراتی که داشتم هماهنگ نشده بود و زمان می‌برد که بچه‌ها ببینند چه از آن‌ها می‌خواهیم. آمار و ارقام برای من اهمیتی ندارد و می‌خواهم از پیروزی امروز لذت ببرم.

عنایتی تاکید کرد: گیر ما همین یک برد بود که می‌توانست هفته‌های قبل به دست بیاید و در ادامه پیکان باشخصیت‌تری خواهید دید. من به بازیکنانم ایمان داشتم و خوشحالم که دست پر از اصفهان می‌رویم. البته این چیزی از ارزش‌های تیم بزرگ سپاهان کم نمی‌کند و اتفاق فوتبالی همه جا هست، اما بازیکنان من مزد انگیزه‌ و تلاش‌شان را گرفتند.

او با بیان این که بازیکنان جوانی داریم و امروز استعدادهای آینده فوتبال را در زمین داشتیم‌، گفت: وقتی یک تیم در اصفهان از سپاهان گل می‌خورد، بازگشت به بازی سخت می‌شود. از بازیکن باتجربه‌ترمان استفاده کردیم. در فوتبال تعویض‌ها حسن یا بدی مربیان را مشخص می‌کند.

عنایتی در پایان تصریح کرد: کارشناسان قبلی گل‌های ما را تایید کردند، امروز هم داوران بازی عملکرد خوبی داشتند. نه این که به‌خاطر برد بازی این را بگویم، واقعاً خوب بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha