کد خبر 243759
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

در هفتمین همایش هیات شهدا مطرح شد؛

عزت، امنیت و سربلندی ایران عزیز مرهون جانفشانی شهدا و جانبازان است

عزت، امنیت و سربلندی ایران عزیز مرهون جانفشانی شهدا و جانبازان است

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرچم ملی ما مزین شده است به آیه های قرآن و این یعنی تلفیق ملیت و دین،تلفیق ایران و اسلام و عزت و امنیت و سربلندی ایران عزیز ما مرهون جانفشانی شهدای عزیز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ به مناسبت بزرگداشت روز «شهید» هفتمین همایش هیات شهدا امروز جمعه ۱۸ اسفند با حضور حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم نماینده مقام معظم رهبری ضمن تبریک ایام گرامیداشت شهیدان به ویژه به خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: امید داریم که بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزن باشیم.

وی ادامه داد: به پاس زحمات و سختی هایی که شهدا و جانبازان متحمل شدند امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران نماد غرورآفرین ماست.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: پرچم ملی ما مزین شده است به آیه های قرآن و این یعنی تلفیق ملیت و دین تلفیق ایران و اسلام و عزت و امنیت و سربلندی ایران عزیز ما مرهون جانفشانی شهدای عزیز است.

موسوی مقدم با اشاره به کلام رسول گرامی اسلام (ص) مبنی بر اینکه؛ اگر یک وجب از خاک مسلمانان مورد تعدی و تجاوز قرار بگیرد جهاد بر هر زن و مردی واجب است تاکید کرد: بنابراین هر زمانی که دشمن بخواهد به تمامیت ارزی ما تجاوز کند یا سرزمینمان را اشغال کند «دفاع» بر تک تک افراد واجب است.

وی افزود: در دفاع از کشور فقط بحث اسلام و قرآن و دین مطرح نیست بلکه بحث ملیت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به نقل از یکی از سفیران بزرگ در ارتباط با سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: او خدمتی به ایران کرده است که هیچکس نکرده چرا که او در مقابل دشمنان قسم خورده که قصد تجزیه ایران را داشتند سینه سپر کرد.

حجت الاسلام موسوی مقدم افزود: امیدوارم که ما مسئولین، دولتمردان و همه کسانی که مشغول خدمتگزاری هستند نسبت به پاسداری و خون شهیدان تلاش کنند و بعد از اینها شما خانواده های معظم و معزز شهدا مسئول پاسداری از خون آنها هستید.

وی در پایان گفت: ما در مقابل شهدا، جانبازان، آزادگان و جامعه ایثار و شهادت سر تعظیم فرود می آوریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha