کد خبر 243719
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تل‌آویو درباره شکست مقابل عملیات «طوفان الاقصی» تحقیق می‌کند

تل‌آویو درباره شکست مقابل عملیات «طوفان الاقصی» تحقیق می‌کند

رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از اجرای تحقیقات در این رژیم در خصوص شکست تل آویو مقابل عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از اسپوتنیک، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقاتی در خصوص شکست این رژیم در برابر عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین در تاریخ هفت اکتبر سال گذشته میلادی آغاز خواهد شد.

وی افزود: هدف از این تحقیقات درس گرفتن است. ما شاهد حوادث سختی بودیم و نتوانستیم از اسرائیلی‌ها حمایت کنیم.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نه تنها در رویارویی با عملیات طوفان الاقصی شکست خورده بلکه نتوانسته هیچ کدام از اهداف از پیش اعلام شده خود را در نوار غزه طی ماه‌های گذشته محقق کند.

رسانه‌های فلسطینی امروز به نقل از گردان‌های عزالدین قسام از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در یک کمین در خان یونس خبر دادند.

در این گزارش آمده است: مجاهدان این گردان‌ها بیش از ۲۰ نفر از نظامیان اشغالگر صهیونیست را در ساختمانی در شهرک حمد در خان یونس در کمینی سخت گرفتار کردند و با چند راکت ضدنفر آن‌ها را هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته به کشته و زخمی شدن بیش از ۱۲ نظامی خود در شهرک حمد خان یونس اعتراف کرده بود. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز امروز در گزارشی افشاگرانه از هلاکت شمار زیادی از فرماندهان عالی‌رتبه ارتش این رژیم در جنگ غزه از روز هفتم اکتبر تاکنون خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha