کد خبر 243664
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

فرشاد پیوس در گفتگو با «حیات»:

آل کثیر در پرسپولیس می‌ماند الان صدرنشین بودیم/ بعد از دربی می‌توان در مورد عملکرد اوسمار نظر داد

آل کثیر در پرسپولیس می‌ماند الان صدرنشین بودیم/ بعد از دربی می‌توان در مورد عملکرد اوسمار نظر داد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تقابل‌های پیش روی این تیم صحبت کرد.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار کرد: اگرچه مشخص بود پرسپولیس در این بازی برنده است و شانس برد به مراتب بالاتری دارد ولی بازهم عملکرد تیم را خوب دیدم و بازی روانی را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس به خوبی از داشته‌هایش استفاده کرد و توانست مالک توپ و میدان شود و از داشته‌هایش به بهترین شکل استفاده کرد و در مجموع عملکرد خوبی داشت. 

وی افزود: تجربه بازیکنان پرسپولیس در این بازی به کارشان آمد و به خوبی از آن استفاده کردند. گل اول و دوم پرسپولیس را اگر دقت کنید روی اشتباه فردی بازیکنان حریف به ثمر رسید و تجربه در این میادین عنصر مهمی است. درست است که خیلی وقت‌ها در جام حذفی با شگفتی روبرو می‌شویم که به خاطر فاکتور انگیزه است ولی تجربه در فوتبال حرف اول را می‌زند و در اینجا تفاوت دو تیم تجربه بود. 

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عملکرد خریدهای جدید این تیم هم گفت: خریدهای جدید همه عالی هستند و یکی از بهترین نقل و انتقالات پرسپولیس در سال‌های اخیر را در همین پنجره شاهد بودیم و به نظرم در پست‌های مورد نیاز بهترین گزینه‌های قابل خریداری جذب شدند. هم در دفاع چپ و هم در خط حمله عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن و اورونوف خریدهای خیلی خوبی بودند و در این چند بازی کیفیت بالای خودشان را به نمایش گذاشتند و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. به نظرم آل کثیر اگر از پرسپولیس نمی‌رفت این تیم الان صدرنشین بود. 

پیوس در مورد تقابل با فولاد ‌گفت: بازی خیلی سختی است و فولاد با کادرفنی جدید متحول شده و بهتر از قبل بازی می‌کند. بازی سختی پیش از دربی داریم و امیدوارم هم یک نتیجه خوب حاصل شود و هم تلفاتی برای دربی نداشته باشیم. متاسفانه شنیدم گولسیانی هم مصدوم شده و به دربی نمی‌رسد و برای خط دفاعی تیم مقابل استقلال اتفاق جالبی نیست. بعد از مصدومیت پورعلی گنجی حالا گولسیانی هم نیست و این خط دفاعی پرسپولیس را تضعیف می‌کند. هرچند به نظرم فرجی هم مدافع خوبی است و امیدوارم در این دو بازی روز خوبش باشد. 

وی در رابطه با عملکرد اوسمار ویرا توضیح داد: بازی‌های خوبی از زمان آمدن او از پرسپولیس دیدیم ولی هنوز برای قضاوت در رابطه با عملکردش زود است. به نظرم بتواند به این روند ادامه دهد و نمایش خوبی از تیم تحت نظر او شاهد باشیم. دو بازی پیش رو می‌تواند محک جدی برایش باشد و بعد از دربی می‌توان ارزیابی مناسبی در رابطه با عملکردش داشته باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha