کد خبر 243511
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

در حاشیه نشست هیات دولت مطرح شد؛

واکنش وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی

واکنش وزیر ارشاد به لغو کنسرت علیرضا قربانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اصفهان دوستانمان درخواست اجرا داشتند که مجوز داده شده بود اما در اجرا یک ناهماهنگی پیش آمد که ما با دوستان خوبمان در وزارت کشور و مدیران استان تعامل کردیم و از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده است.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نظارت بر اجرای کامل کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان تاکید کرد: اول باید از مردم عزیز و شهیدپرور اصفهان تشکر کنم. مردم اصفهان همیشه پیشتاز صحنه‌های بزرگ در انقلاب اسلامی بودند. سال گذشته، بعد از سالیان سال مطالبه، روز ۲۵ آبان را به دلیل همین ماهیت مکتب شهادت‌طلبانه‌ای که آنجا حاکم است، به عنوان روز حماسه ایثار اصفهان نامگذاری کردیم. 

وی افزود: در اصفهان دوستانمان درخواست اجرا داشتند که مجوز داده شده بود اما در اجرا یک ناهماهنگی پیش آمد که ما با دوستان خوبمان در وزارت کشور و مدیران استان تعامل کردیم و از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده است. حضور همکاران من هم در آنجا برای عرض خداقوت به همکاران فرهنگی در استان و همینطور به خاطر اینکه اجرا یک شب به تاخیر افتاده بود برای عذرخواهی از مردم و انجام هماهنگی‌های لازم بود تا آن موضوع هم جبران شود. علاوه بر تشکر از مردم هنرپرور اصفهان باید از گروه اجرا هم تشکر کنم که رفتار خوب و منطقی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha