کد خبر 243501
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

اسماعیلی در حاشیه نشست هیات دولت مطرح کرد؛

آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن از اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد

آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن از اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اولین روز فروردین۱۴۰۳ نمایشگاه بین المللی قرآن آغاز به‌کار خواهد کرد و همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، «مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در اولین روز فروردین‌ماه‌، نمایشگاه بین‌لمللی قرآن را آغاز می‌کنیم. همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی در همین راستا ادامه داد: بخش های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره‌های کوچک برای خردسالان اماده شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه‌اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان‌ها در طول ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت، سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

وی اضافه کرد: بنیاد پونمایی رسما دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

اسماعیلی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، خاطر نشان کرد: اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه قانون بالادستی نداشت.

ادامه دارد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha