کد خبر 243473
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵

مدیرکل بنیاد شهید مازندران اعلام کرد:

تبدیل وضعیت شدن 95 درصد از جامعه ایثارگری مازندران

تبدیل وضعیت شدن 95 درصد از جامعه ایثارگری مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: تاکنون 95 درصد از جامعه ایثارگری استان مازندران در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند.

سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، درباره  تبدیل وضعیت ایثارگران استان، اظهار کرد: 95 درصد جامعه معزز ایثارگری مازندران در دستگاه‌ها تبدیل وضعیت شدند که معادل 13 هزار و 550 نفر است.

وی ادامه داد: بیشتر دستگاه‌ها در این رابطه عملکرد خوبی داشتند، تنها چند دستگاه هنوز همکاری لازم را نداشتند که آن‌هم به‌دلیل مشکلات تامین بودجه و مسائلی از این دست است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: تقریبا پنج هزار نفر از این عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ۸۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۳ هزار نفر در شهرداری‌ها، ۵۰۰ نفر در شرکت گاز، ۱۰۷ نفر در جهاد کشاورزی، ۴۲ نفر در امور مالیاتی، ۳۵ نفر در راه‌آهن، ۲۲ نفر در بانک مسکن و ۷۴ مورد در استانداری مازندران مشمول قانون تبدیل وضعیت شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها بر اساس قوانین تعریف شده، نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان معزز شاهد و ایثارگر شاغل در دستگاه‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کهنسال با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۹۳۵ نفر از جامعه ایثارگری طبق استعلام از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فرآیند نهایی خود را طی کرده است، یادآور شد: اسناد و مدارک این عزیزان جهت تبدیل وضعیت در سامانه ثبت بارگزاری شده و کد استخدامی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: تحقق این امر با پیگیری‌های دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و در مازندران با تاکید استاندار محترم به دستگاه‌ها و پیگیری مجدانه از سوی این بنیاد صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین گفت: موضوع اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان معزز شهدا و ایثارگران یکی از دغدغه‌های ما در بنیاد مازندران است، در این رابطه برای رفع نگرانی این قشراز همه ظرفیت‌های استان استفاده خواهیم کرد تا نتایج و اقدامات آن موجب خرسندی این عزیزان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha