کد خبر 243421
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

با اعلام رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد:

کلاهبرداری با استفاده از سهام عدالت/شهروندان لینکها را باز نکنند

کلاهبرداری با استفاده از سهام عدالت/شهروندان لینکها را باز نکنند

 رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پوشش واریز سود سهام عدالت اقدام به سوء‌استفاده و کلاهبرداری از شهروندان می شود.

به گزارش گروه استان های حیات، سید مهدی عمران فر  رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس اخبار منتشر شده مرحله دوم سود سهام عدالت اواخر اسفندماه به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و مجرمان سایبری از این فرصت استفاده کرده و با ارسال پیامک یا پیام‌هایی از طریق شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت شهروندان را به دیگر صفحات هدایت کرده و از آنها کلاهبرداری می‌کنند.

وی بیان کرد: مجرمان سایبری همیشه درصدد این هستند تا با استفاده از ترفندهای کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت به ویژه در روزهای آخر سال که سود سهام عدالت واریز می‌شود با ارسال لینک‌های جعلی از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کنند.

عمران فر اظهار کرد: شهروندان به این نکته توجه کنند که برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود با توجه به اعلام مراجع رسمی در زمان مقرر به حساب‌هایی که قبلاً توسط سهامداران اعلام شده واریز خواهد شد و کاربران از باز کردن لینک‌هایی با مضامین دریافت سود سهام عدالت که از طریق شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر ارسال می‌شود خودداری کنند و اخبار موثق را تنها از طریق جراید و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha