کد خبر 243370
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

تشکیل ۷۲ هزار پرونده تعزیراتی در سال جاری

تشکیل ۷۲ هزار پرونده تعزیراتی در سال جاری

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۳۸ هزار و ۴۱۲ تیم گشت مشترک اعزام شده و ۲۶۰ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۷۲ هزار و ۴۸۹ پرونده شده است و همچنین ۱۸۸ هزار و ۱۲ واحد صنفی بدون تخلف بودند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری امروز ضمن اعلام آغاز گشت‌های مربوط به ماه رمضان و نوروز در خصوص عملکرد شعب بدوی  در  یازده ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: در یازده ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۶۳۴ هزار و ۱۵۳ پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز تشکیل و تعداد ۶۳۱ هزار و ۱۳۶ پرونده مختومه شده است. در این مدت عملکرد شعب بدوی (کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز) نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۸ درصد است.

وی درباره عملکرد واحدهای اجرای احکام گفت: در یازده ماهه اول سال ۱۴۰۲، تعداد ۴۳۲ هزار و ۶۹۹  پرونده به واحدهای اجرای احکام  ارسال شده و تعداد ۴۲۱ هزار و ۹۴۳ پرونده مختومه شده است که نرخ عملکرد واحدهای اجرای احکام  نسبت مختومه به وارده برابر با ۹۸ درصد است.

رئیس سازمان تعزیرات درباره محکومیت‌های قطعی وارده به اجرای احکام و وصولی گفت: در این مدت بیش از ۲۵۵ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادر شده وارد اجرای احکام شده است که در مجموع میزان محکومیتها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۳ برابر افزایش داشته است و بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال از محکومیت‌های صادره وصول شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین درباره عملکرد گشت‌های مشترک گفت: در ۱۱ ماهه امسال تعداد ۳۸ هزار و ۴۱۲ تیم گشت مشترک اعزام شده و ۲۶۰ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است که منجر به تشکیل ۷۲ هزار و ۴۸۹ پرونده شده است و همچنین ۱۸۸ هزار و ۱۲ واحد صنفی بدون تخلف بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha