کد خبر 243364
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

ماموریت جدید فرمانده فراجا و وزیر مسکن برای سردار هادیانفر

ماموریت جدید فرمانده فراجا و وزیر مسکن برای سردار هادیانفر

فرمانده فراجا، سردار سید کمال هادیانفر را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود و وزیر مسکن در حوزه پیگیری ساخت مسکن برای کارکنان پلیس منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در هجدهمین همایش روسای پلیس‌های راه و راهور فراجا که صبح امروز در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، گفت: امروز آقای بذرپاش که دوست قدیمی من هستند اینجا حضور دارند و نکاتی را مطرح کردند، ما همین قول آخر ایشان را قلم می‌گیریم و پیگیر هستیم تا روند ساخت مسکن پرسنل انتظامی انجام شود.

فرمانده فراجا ادامه داد: در همین راستا نیز سردار هادیانفر به عنوان نماینده تام الاختیار بنده و وزیر راه، مسکن و شهرسازی در پیگیری امور مربوط به مسکن کارکنان فراجا منصوب شده‌اند  و در سال آینده حتما باید اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد و اگر رخ ندهد به خدمت سردار هادیانفر می‌رسیم. البته به مزاح گفتم و سردار هادیانفر حتما از پس از این موضوع بر می‌آیند.

وی ادامه داد:  من یک عهدی با کارکنان بستم و همچنان بر سر آن عهد هستم، گفتم ۱۰۰ هزار مسکن برای شما خواهیم ساخت و این تعداد حتی ۹۹ هزار هم نمی‌شود و همان ۱۰۰ هزار را به شما عزیزان تحویل خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha