کد خبر 243363
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه خبر داد؛

قاتل فراری در دام کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه

قاتل فراری در دام کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از شناسایی قاتل فراری توسط کارگاهان پلیس آگاهی استان کرمانشاه و دستگیری وی توسط ماموران خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات، سرهنگ علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اظهار کرد: جوان ۲۸ ساله‌ای که پس از ارتکاب قتل مردی ۵۵ ساله و زخمی کردن ۲ نفر دیگر با سلاح گرم متواری شده بود با تلاش کاراگاهان دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی افزود: پس از وقوع قتل مردی ۵۵ ساله در آذر ماه سال جاری در یکی از روستاهای حاشیه شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تلاش برای دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد قاتل دریکی از شهرستان‌های استان تهران شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی و اعزام تیم‌های عملیاتی به شهرستان مورد نظر و هماهنگی‌های به عمل آمده موفق به دستگیری قاتل فراری شده و وی را به کرمانشاه منتقل کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها صراحتاً به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلاف خانوادگی قبلی با خانواده مقتول عنوان کرد.

کرمی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha