کد خبر 243351
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

سردار رادان:

روش خدمات دهی پلیس مردم محور می‌شود

روش خدمات دهی پلیس مردم محور می‌شود

فرمانده کل انتظامی گفت: تعداد دوربین های ما در جاده‌های اصلی به اندازه کافی برای رصد، پایش و ثبت یک تخلف نیست. با بودجه دولتی امکان تحول در این حوزه وجود ندارد و ‌باید در سال ۱۴۰۳ از بخش خصوصی برای این امر استفاده کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در هجدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور فراجا که صبح امروز ۱۵ اسفند ماه برگزار شد اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ هستیم و امسال برای همکارانم در انتظامی سال بسیار پرکاری بود.

فرمانده کل انتظامی افزود: اگر امسال قرار نباشد هزینه تخلف متخلفین ترمیم و درست نشود، متخلفین سال ۱۴۰۳ بی مهاباتر دست به تخلف میزنند و هزینه تخلف برای متخلفین بازدارنده نیست و این موضوع باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که برای ثبت تخلف چشم های تیزبین زیادی در معابر وجود داشته باشد گفت: تعداد دوربین های ما در جاده‌های اصلی به اندازه کافی برای رصد، پایش و ثبت یک تخلف نیست. با بودجه دولتی امکان تحول در این حوزه وجود ندارد و ‌باید در سال ۱۴۰۳ از بخش خصوصی برای این امر استفاده کنیم.

سردار رادان بیان کرد: در ارائه خدمات با همه کارهای خوبی که انجام داده‌ایم، خدمات به صورتی است که مردم باید به ما مراجعه کنند، اما در سال آینده باید به سمتی برویم که در ارائه خدمات ما به سمت مردم مراجعه کنیم.

فرمانده کل انتظامی افزود: هدف ما این است که در یک بازده زمانی از مراجعه مردم به ما کاسته شود و مراجعه خدمات پلیس به مردم افرایش پیدا کند.

وی گفت: تامین ۱۰۰ هزار منزل سازمانی را حتما عملی خواهیم کرد و کمتر از آن نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha