کد خبر 243276
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شوش اهدا شد

۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شوش اهدا شد

۳۷ سری جهیزیه با ارزش ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روز دوشنبه در آیینی بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش توزیع شد.

به گزارش گروه استان های حیات، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش روز دوشنبه در حاشیه این آیین اظهارکرد: اقلام اهدا شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است که به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری در راستای ترویج ازدواج آسان بین نوعروسان زیر پوشش این کمیته در شوش اهدا شد.

غلامحسین نظری با اشاره به اقدام‌های حمایتی کمیته امداد شوش برای حمایت از زوج‌های جوان افزود: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۶۰ سری جهیزیه توسط کمیته امداد شوش میان نوعروسان زیرپوشش توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تمام کالاهای اهدایی به این نوعروسان تولید ملی هستند، بیان کرد: ارزش هر سری جهیزیه افزون بر ۵۰۰ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد شوش ادامه داد: امسال ۲ هزار کولرگازی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در خوزستان توزیع شد که سهم شوش ۷۵ دستگاه کولرگازی بود.

 ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار نیازمند با جمعیتی حدود پنچ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش قرار دارند.

شهرستان شوش با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است که بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha