کد خبر 243234
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

سی‌ان‌ان خبر داد:

جلوگیری اسرائیل از ورود داروی بیهوشی و کیت زایمان به غزه

جلوگیری اسرائیل از ورود داروی بیهوشی و کیت زایمان به غزه

شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان روز یکشنبه خبر داد که اسرائیل از ورود کمک‌های ابتدایی پزشکی-بهداشتی شامل داروهای بیهوشی به نوار غزه جلوگیری می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، در شرایطی که تلفات فلسطینیان در حملات صهیونیست‌ها به 30 هزار و 410 شهید و 71 هزار و 700 زخمی افزایش یافته، خبرها حاکی است که اسرائیل اجازه ورود اقلام حیاتی به غزه را نمی‌دهد.

شبکه سی‌ان‌ان امروز نتیجه گزارش تحقیقاتی خود درباره وضعیت غزه را منتشر کرد که در آن آمده است، اسرائیل مانع ارسال کمک‌های انسان دوستانه شامل داروهای بیهوشی، کیت‌های زایمان، کیسه‌های خواب به غزه می‌شود.

این گزارش در شرایطی منتشر شد که نظامیان ارتش اسرائیل هفته گذشته با حمله در خیابان الرشید غزه حداقل 122 فلسطینی را که منتظر دریافت آرد بودند، شهید کردند.

این رسانه آمریکایی اعلام کرد که پس از مصاحبه با ده‌ها مقام نهادهای امدادی و مسئولان دولتی به این نتیجه رسیده که اسرائیل «معیارهای خودسرانه و متناقض» را در مورد دسترسی ساکنان غزه به کمک‌های حیاتی اعمال کرده است. بیشترین اقلامی که صهیونیست‌ها مانع ورود آن‌ها به غزه شده‌اند، دستگاه‌های بیهوشی، داروهای بیهوشی، سیلندرهای اکسیژن، دستگاه‌های تنفس مصنوعی و تصفیه آب است.

به گزارش سی‌ان‌ان، اسرائیل همچنین از ورود سایر محصولات مانند خرما، کیسه خواب، داروهای درمان سرطان، قرص‌های تصفیه آب و کیت‌های زایمان هم جلوگیری می‌کند.رئیس‌ شعبه آمریکای «صندوق نجات کودکان» جانتی سوریپتو به این شبکه گفت او «هرگز» هیچ چیزی شبیه به موانعی که اسرائیل برای کمک‌های بشردوستانه ایجاد می‌کند، مشاهده نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha