کد خبر 243192
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

نامی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

توجه کشور تاجیکستان به پیشرفت و توسعه قابل توجه ایران در زمینه فن‌آوری‌های جدید + فیلم

توجه کشور تاجیکستان به پیشرفت و توسعه قابل توجه ایران در زمینه فن‌آوری‌های جدید + فیلم

رئیس مدیریت بحران کشور اعلام کرد که پیشرفت و توسعه قابل توجه ایران در زمینه فن‌آوری‌های جدید، مورد توجه کشور تاجیکستان قرار گرفته است.

محمدحسن نامی، رئیس مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، در خصوص نشست با نظروف (نظرزاده) وزیر شرایط اضطراری و رئیس کمیته ملی مقابله با مخاطرات طبیعی و سوانح انسان ساخت کشور تاجیکستان اظهار کرد: در پی سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به تاجیکستان، توافقات خوبی میان دو کشور در همه زمینه‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: صحبت رئیس جمهور در مورد اینکه «پیشرفت کشور تاجیکستان، پیشرفت کشور ماست» مطرح شد، مورد استقبال زیاد و گسترده مردم قرار گرفت و توجه ویژه‌ای به این موضوع نشان دادند. به‌دنبال سفر رئیس محترم جمهور به این کشور، وزیر شبکه اضطراری و رئیس کمیته ملی مقابله با مخاطرات طبیعی و سوانح انسان ساخت.

رئیس مدیریت بحران کشور در ادامه خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه قابل توجهی جمهوری اسلامی ایران در زمینه فن‌آوری‌های جدید، مورد توجه کشور تاجیکستان قرار گرفته و می‌توانیم در حوزه پیشگیری، به‌ویژه برای مقابله با مخاطرات طبیعی و سوانح انسان ساخت با این کشور همکاری کنیم.

نامی همچنین گفت: سفر وزیر شرایط اضطراری تاجیکستان به ایران، در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha