کد خبر 242965
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

استقلال مثل بازی با سپاهان باشد قهرمان می‌شود/ امیدوارم اختلاف خطیر و نکونام دردسر ایجاد نکند

استقلال مثل بازی با سپاهان باشد قهرمان می‌شود/ امیدوارم اختلاف خطیر و نکونام دردسر ایجاد نکند

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت این تیم و برتری مقابل سپاهان صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری استقلال در دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: عملکرد تیم در این بازی به نظر من خوب بود، خصوصاً در نیمه دوم استقلال توانست سوار بر بازی باشد و از گل زده خودش به خوبی محافظت کند. استقلال نیازی ندید خودش را به اصطلاح به آب و آتش بزند و بخواهد برای گل‌های بعدی حمله کند و روی ضد حملات غافلگیر شود. اگر استقلال در این بازی احساساتی بازی می‌کرد ممکن بود نتیجه را واگذار کند ولی آنها منطقی بازی کردند و از تک گل خود محافظت کرده و به خوبی دفاع کردند و اجازه ندادند سپاهان به دروازه استقلال نزدیک شود و روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشتند و این برد مبارکشان باشد.

وی افزود: من حقیقتش بعد از بازی با ملوان خیلی نا امید شده بودم چرا که عملکرد تیم در آن بازی جای انتقاد زیادی داشت ولی خب در طول یک فصل تیم فراز و نشیب‌های زیادی دارد و یک بازی ممکن است خوب باشد و یک بازی خوب نباشد. اگر استقلال در ادامه فصل مثل بازی با سپاهان عمل کند از همین الان می‌گویم قهرمان است ولی اگر مثل بازی با ملوان باشد خیلی زود صدر جدول را هم از دست می‌دهد. عملکرد تیم در این دو بازی اختلاف زیادی با هم داشت و باید دید استقلال واقعی که قرار است در نیم فصل دوم ببینیم کدام است.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد حسینی هم گفت: او در این بازی خیلی تحت فشار خاصی قرار نگرفت ولی روی چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه‌اش خوب و مطمئن عمل کرد. حسینی فصل گذشته انتقادات زیادی را متحمل شد و شرایط روحی او خوب نبود ولی امسال توانسته تا حدودی به روزهای خوب خودش برگردد و امیدوارم همین روند را ادامه دهد و حداقل تا 5-6 سال دیگر گلر شماره یک استقلال باشد. حیف است ستاره‌هایی مثل حسینی را راحت کنار بگذاریم. استقلال روی او سرمایه‌گذاری کرده و وقت بهره‌بردای است.

رشیدی در مورد تقابل با مس رفسنجان در جام حذفی و دیدار با استقلال خوزستان در لیگ برتر هم توضیح داد: دو بازی متوسط برای استقلال محسوب می‌شود و امیدوارم در هر دو به پیروزی برسد. مس رفسنجان تیم خوبی است ولی امسال آمادگی سال‌های قبل را نداشته است و استقلال خوزستان هم درخانه تیم خطرناکی است ولی خب وقتی استقلال داعیه قهرمانی دارد نباید مقابل این دو تیم برای بردن به مشکل بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha