کد خبر 242940
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

پشت پرده یک استوری خبرساز؛

مقصد جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟!

مقصد جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟!

در شرایطی که صحبت از احتمال بازگشت مجیدی به استقلال در رسانه‌ها مطرح شده است، او یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که حسابی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی سابق الاتحاد کلبا که چند روز قبل به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد، به دلیل محبوبیت بالایی که میان هواداران استقلال دارد و سابقه قهرمانی با این تیم در مسابقات لیگ برتر، در برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای به عنوان آلترناتیو جدی جواد نکونام و گزینه بعدی نیمکت آبی‌پوشان معرفی شد. حتی در برخی از گزارش‌های خبری این ادعا مطرح شد که علی خطیر پیش از این مذاکرات بی‌نتیجه‌ای با مجیدی برای جانشینی نکونام داشته ات.

در این شرایط روز گذشته صحبت‌هایی در تکذیب این خبر و عدم علاقه مجیدی به بازگشت به ایران برای فعالیت مربیگری منتشر شد و حتی مدیربرنامه‌های وی هم در گفتگویی اعلام کرد مجیدی قصد دارد در امارات بماند و به مربیگری در این کشور ادامه دهد. در ادامه حتی عنوان شد تیم جدید مجیدی هم تقریباً مشخص شده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

در این راستا ساعاتی پیش مجیدی در صفحه شخصی خودش تصویری منتشر کرد که حسابی خبرساز شد. در این تصویر مجیدی با پیراهنی که متعلق به کادرفنی تیم‌های ملی امارات است حضور داشت و این موضوع گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حضورش روی نیمکت تیم المپیک امارات را شکل داد که باید دید تا چه حد صحت دارد.

مجیدی سابقه کار کردن در تیم المپیک ایران را هم در کارنامه دارد بعید نیست به واسطه ارتباطاتی که در امارات دارد توانسته باشد با فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت تیم المپیک امارات به توافق برسد. البته شاید هم این پیراهن بی دلیل بر تن مجیدی بوده و نشان از شغل جدید او نداشته باشد. به هر شکل ممکن طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

اگر مجیدی تیم جدیدی در امارات پیدا کند، جواد نکونام می‌تواند روی نیمکت استقلال نفس راحتی بکشد و خیالش بابت جدی‌ترین آلترناتیو برای نیمکت آبی‌ها راحت باشد.

مقصد جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha