کد خبر 242933
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

امداد رسانی به بیش از ۱۰ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

امداد رسانی به بیش از ۱۰ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۰ هزار و ۸۰ نفر در حادثه آب گرفتگی جنوب استان در چند روز اخیر خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات، سیدمحمدمهدی سجادی امروز یکشنبه(۱۳ اسفند) در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان افزود: بر اثر بارش‌های شدید باران در جنوب سیستان و بلوچستان و بروز آسیب در برخی شهرستان‌ها، حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم به مناطق حادثه دیده نیکشهر، کنارک، خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، دلگان، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز، مهرستان و چابهار اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر ضمن ارزیابی روستای‌های آسیب دیده، خانه‌ها را از آب تخلیه و اقدام به توزیع اقلام امدادی کردند و تاکنون نجاتگران هلال احمر برای ۲ هزار و ۱۷۷ نفر امکان اسکان اضطراری را فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تاکید بر ادامه عملیات امدادرسانی به مردم سیل‌زده خاطر نشان کرد: ۲هزار و ۵۴۴ تخته پتو،۲ هزار و ۲۲۹ تخته موکت و یک‌هزار و ۲۰۱ بسته غذایی۷۲ ساعته، میان خانواده‌های آسیب دیده از سیل توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای کمک رسانی بهتر و به موقع تیم تخصصی واکنش سریع امداد و نجات استان و تیم‌های استان‌های همجوار به مناطق سیل زده اعزام شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha