کد خبر 242884
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت برگزاری انتخابات باشکوه

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی به مناسبت برگزاری باشکوه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" به مناسبت برگزاری باشکوه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 
ملت شریف و مسئولیت شناس ایران اسلامی با زمان شناسی و بصیرت مثال زدنی خود بار دیگر حماسه آفریدند و دوستان انقلاب را در سراسر جهان خشنود و دشمنان این ملت را ناامید ساختند و روح تازه ای را در کالبد کشور و انقلاب اسلامی دمیده اند.

استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و دولت های غربی و معاندان و جاهلان و فتنه گران و دنباله روهای داخلی آنان با انواع و اقسام توطئه و جنگ ترکیبی و شناختی، سعی در ناامید کردن مردم ایران داشته و ملت بصیر ایران بزرگترین کمپین تحریم انتخابات که از سال ۱۴۰۱ کلید خورده را شکست داده و دست رد به سینه آنان زدند.

ملت عزیز ایران با این حرکت حماسی و انقلابی خود، روح مقدس امام راحل عظیم الشان و ارواح طیبه شهدا و حاج قاسم عزیز را، که جمهوری اسلامی را حرم می دانست، شاد کردند.

ازهمه جریان های سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون سرنوشت ساز و برای رونق و با شکوه برگزار کردن انتخابات تلاش کردند و همچنین از مجریان و ناظران و همکاران پر تلاش خودم که در عرصه تأمین نظم و امنیت مجاهدانه تلاش نمودند، تشکر و قدردانی می کنم.

از خداوند متعال اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری عزیز و مردم همیشه در صحنه را خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران
                 سید علیرضا ادیانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha