کد خبر 242856
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳

صادقیانی در گفتگو با «حیات»:

موتا پائز بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی بود/ شانس‌مان برای صعود به المپیک کم است

موتا پائز بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی بود/ شانس‌مان برای صعود به المپیک کم است

پیشکسوت والیبال در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

آرش صادقیانی پیشکسوت والیبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال و انتقاداتی که در این خصوص صورت گرفته اظهار کرد: ببینید تیم ملی ما در یک بلاتکلیفی قرار داشت و مذاکره با مربیان برای انتخاب گزینه اصلی نیمکت تیم ملی هم طولانی شده بود.

وی افزود: در این میان با برخی نام‌های مطرح و سرشناس هم از سوی فدراسیون مذاکراتی صورت گرفت که هرکدام به بن بست خورد و در نهایت به نتیجه نرسید و گزینه‌های موجود یک به یک از دستمان خارج شدند تا در نهایت به گزینه موجود رسیدیم. آقای موتا پائز به نظرم در بین گزینه‌های موجود بهترین گزینه‌ای بود که در دسترس فدراسیون قرار داشت و در مجموع فکر می‌کنم گزینه خوب و قابل قبولی برای تیم ملی باشد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

پیشکسوت والیبال اضافه کرد: ایشان چند پوئن مثبت دارد. یکی از آنها جوان بودنش است که انگیزه بالایی برای موفقیت دارد و دیگری اینکه با مربیان بزرگی در دنیا سابقه همکاری داشته است. فکر می‌کنم مربی توانمندی باشد و بتواند در والیبال ما منشا خیر و کمک باشد و بتواند تاثیرگذار باشد. ما هم باید حمایت کنیم تا به امید خدا والیبال ایران به روزهای خوبش برگردد.

وی در مورد اینکه نظر خودش روی مربی داخلی بود یا خارجی، گفت: من خودم یکی از اعضای کمیته فنی بودم و در این کمیته جلساتی برگزار شد و اهالی فن و خبرگان والیبال دور هم جمع شدند و جمیع شرایط را بررسی کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که این گزینه انتخاب شود پس نظر من به تنهایی ملاک محسوب نمی‌شود که بخواهم بگویم مربی داخلی خوب است یا مربی خارجی. اینطور صلاح دانسته شده که در این مقطع ایشان به عنوان سرمربی جدید مشغول به کار شود.

صادقیانی در مورد شانس پایین ایران برای صعود به المپیک اینگونه توضیح داد: ما شانس‌مان برای صعود به المپیک کم است ولی روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدواریم که نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که در نهایت راهی المپیک شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما اگر به المپیک هم نرویم می‌توانیم در رنکینگ خودمان را چند پله بالا بکشیم و نتایج خوبی در ادامه راه کسب کنیم. خوبی‌اش این است که فشار صعود به المپیک روی کادرفنی جدید نیست و نباید هم این فشار را ایجاد کرد. به امید خدا اگر به المپیک صعود کردیم اتفاق خوبی رخ داده است و اگر هم این اتفاق رخ نداد برای آینده برنامه‌ریزی و تلاش خواهیم کرد.

پیشکسوت والیبال در مورد اینکه چرا صبر نکردند رئیس فدراسیون جدید معرفی شود و سرمربی توسط او انتخاب شود هم گفت: این در حیطه من نیست که بخواهم در موردش نظر بدهم. به هر حال انتخابی است که صورت گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha