کد خبر 242687
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

حضور پرشمار رای‌دهندگان در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مردم تهران با حضور پرشمار در مسجد جامع خرمشهر موزه آرای خود را به صنوق های رای ریختند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز جمعه 11 اسفندماه 1402، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم متدین و انقلابی تهران دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت شرکت در انتخابات را لبیک گفته و با حضور در پای صنوق های رای حماسه ای دیگر خلق کردند و برگ زرین دیگری را بر دفتر خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزودند.

بنابر این گزارش، در این شعبه، رای گیری با آرامش و نظمی مثال زدنی آغاز شد و شهروندان تهرانی در ساعات اولیه صبح انفرادی یا خانوادگی برای رای دادن به مسجد جامع خرمشهر موزه آمدند و این حضور تا ساعات انتهایی رای گیری ادامه داشت.

علیرضا عسگری رییس شعبه اخذ رأی مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: حضور قشر جوان و رای اولی ها را در این شعبه بسیار قابل توجه بود و اکثر رای دهندگان از جوانان و نوجوانان دهه هفتادی و هشتادی بودند.

شایان ذکر است؛ اقشار مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد و بخصوص رای اولی ها به همراه خانواده های خود به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده بودند و در پایان بازدید خود از این مجموعه ملی، آرای خود را به صنوق های رای مستقر در مسجد جامع خرمشهر موزه ریختند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha