کد خبر 242662
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

رای گیری از همه مردم حاضر در شعب اخذ رای انجام می‌شود

رای گیری از همه مردم حاضر در شعب اخذ رای انجام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «زمان رای گیری عملا به پایان رسیده است» تاکید کرد: به لحاظ قانون منعی وجود ندارد و در قانون نیز پیش‌بینی شده‌ است که از کسانی که در حوزه اخذ رای حضور دارند، رای گیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بامداد روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان گفت: به لطف خدا موضوع نظارت بر فرآیندهای انتخابات را از ابتدای آغاز رای گیری تا الان داشتیم و با مشکلی مواجه نیستیم؛ گزارش‌های معدودی را از طریق سامانه «مردم ناظر» دریافت کردیم و حسب وظیفه این گزارشات را پیگیری کردیم و با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

وی با بیان اینکه «زمان رای گیری عملاً به پایان رسیده است» تاکید کرد: به لحاظ قانون منعی وجود ندارد و در قانون نیز پیش‌بینی شده‌ است که از کسانی که در حوزه اخذ رای حضور دارند، رای گیری به عمل خواهد آمد و این اطمینان را به تک تک مردم عزیز می‌دهیم که آرای تک تک کسانی که به هر دلیلی رای گیری از آنها به تاخیر افتاده یا دیر به محل اخذ رای حضور یافتند، اخذ کنیم و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان اعلام کرد: بعد از اتمام فرآیند رای گیری موضوع شمارش آرا در دستور کار عزیزان‌مان در شعب اخذ رای قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha