کد خبر 242630
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱

امیر سیاری:

نمایندگان مجلس در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود

نمایندگان مجلس در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نمایندگان باید آینده‌نگری کنند، قانون‌گذاری مناسبی انجام دهند و در خط ولایت حرکت کنند و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش با حضور در شعبه اخذ رای ستاد آجا و پس از انداختن رای خود در صندوق، گفت: حضور مردم در ستاد ارتش برای شرکت در انتخابات با اشتیاق فراوان به رای دادن، نشان از بالا رفتن بصیرت مردم است و این امر مهم به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده تا حتما در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: همانطور که امام فرمودند «مجلس در راس امور است» این یعنی وظیفه نمایندگان در مجلس بسیار سنگین است. نمایندگان مجلس باید دقت بسیاری داشته باشند که در بحث قانون‌گذاری و تضمین آینده کشور چگونه وارد عمل شوند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش  ادامه داد: نمایندگان باید آینده‌نگری کنند، قانونگذاری مناسبی انجام دهند و در خط ولایت حرکت کنند و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

امیر سیاری گفت: هر رای، تیری است به سمت دشمن و هرکسی می‌خواهد کشورش قوی باشد حتما این تیر را پرتاب می‌کند و این‌گونه اقتدار کشور و مملکت و انقلاب را به نمایش می گذارد.

بنابراین گزارش، فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت 8 صبح امروز جمعه 11 اسفند 1402 آغاز و تا ساعت 22 تمدید شده است.

در این‌دوره از انتخابات، 61 میلیون و 172 هزار و 298 نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن هستند؛ از این تعداد 30 میلیون و 945 هزار  و 133 مرد و 30 میلیون و 227 هزار و 165 نفر زن هستند. متولدین 11 اسفند 1384 به قبل امکان رأی‌دادن را دارا هستند و در مجموع، 3.5 میلیون رأی اولی در کشور داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha