کد خبر 242617
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

انتخابات پایتخت تا به این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است

انتخابات پایتخت تا به این لحظه در امنیت کامل برگزار شده است

رئیس پلیس پایتخت گفت: تا به این لحظه انتخابات در تهران در امنیت کامل برگزار شده و امیدواریم که تا ساعات پایانی هم به همین صورت که تا الان پشت سر گذاشتم شرایط امنی داشته باشیم و همه شهروندان که بتوانند در آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سردار عباسعلی محمدیان امروز پس از شرکت در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل ستاد فاتب گفت: اتکای نظام جمهوری اسلامی ایران به رای و نظر مردم از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است؛ نخستین رفراندوم در جمهوری اسلامی حدود 40 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و نتیجه آن با مشارکت بالای مردم، رای 98 درصدی «آری» به جمهوری اسلامی بود. از همان زمان تاکنون جمهوری اسلامی بر مبنای رای و نظر مردم اداره شده و برگزاری به‌طور متوسط هر سال یک انتخابات، نشانه مردمی بودن و به قول امروزی‌ها جاری بودن دموکراسی در کشور است.

وی ادامه داد:‌ انتخابات فرصتی است برای اینکه سرنوشت کشورمان را به دست افرادی  بسپاریم که اصلح بوده و دارای ویژگی‌هایی باشند که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود در طول سال‌ها آن را برشمرده‌اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha