کد خبر 242607
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵

دادستان کل کشور:

ایران بعد از پیروزی انقلاب کشوری تعیین کننده و موثر در منطقه و جهان است

ایران بعد از پیروزی انقلاب کشوری تعیین کننده و موثر در منطقه و جهان است

دادستان کل کشور گفت: امیدوارم امروز که روز سرنوشت سازی است، خیرخواهان این کشور در دنیا خوشحال و بدخواهان مایوس شوند و ملت ایران امروز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور عصر جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روز سرنوشت ساز را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم، اظهار کرد: کشور ما بعد از پیروزی انقلاب کشوری پویا و تعیین کننده و موثر در منطقه و جهان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر نوع تحولی در ایران مورد توجه هم خیرخواهان و هم بدخواهان است، گفت: به لطف خدا در این ۴۵ سال ملت ایران در همه صحنه‌ها بدخواهان خود را مایوس کرده و خیرخواهان خود را امیدوار کرده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: امیدوارم امروز هم که روز سرنوشت سازی است، خیرخواهان این کشور در دنیا خوشحال و بدخواهان مایوس شوند و ملت ایران امروز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

موحدی آزاد در پاسخ به پرسشی درباره روند نظارت بر انتخابات اعلام کرد: ما از چند ماه گذشته ستاد پیشگیری از تخلفات و رسیدگی به جرائم انتخاباتی را مرتب تشکیل دادیم و گزارشاتی در این مدت واصل شده که بیشتر آنها حاوی ارتکاب به تخلف بوده و ما نیز پیوسته با دید پیشگیرانه برخورد کردیم و تا به امروز مسأله حادی اتفاق نیفتاده و موارد محدودی بوده که منجر به تشکیل پرونده شده است و ان‌شاءالله به موقع پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha