کد خبر 242556
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

وزیر آموزش و پرورش: رای مردم تاثیر بین‌المللی دارد/ چشم جهان به نتیجه این انتخابات است

وزیر آموزش و پرورش: رای مردم تاثیر بین‌المللی دارد/ چشم جهان به نتیجه این انتخابات است

وزیر آموزش و پرورش با دعوت از همه آحاد ملت برای حضور در انتخابات گفت: رای مردم اثر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد زیرا ایران بعد از انقلاب، ایران گام دوم انقلاب، یک ایران منزوی نیست و اثر رای آن فقط محدود به داخل کشور نیست.

به گزارش گروه اجتماعی  حیات، صحرایی وزیر آموزش و پرورش امروز با حضور در مدرسه پسرانه دوره دوم متوسطه شهید مطهری منطقه ۶ شهر تهران برای شرکت در انتخابات ، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در سال میلادی جاری قریب به ۵۰ انتخابات در جهان برگزار می‌شود، انتخابات ایران اگر مهمترین آنها نباشد از مهمترین آنهاست. چشم جهان به نتیجه این انتخابات است و اثر رای‌مان تنها در داخل  نخواهند ماند و در دنیا تاثیر خواهند گذاشت.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات گفت که رای ما حتما اثر مثبت دارد  و دشمنان را ناکام و دوستان را شادکام خواهد کرد. هر چه مشارکت گسترده و بیشتر باشد اثر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد. در ایران این اثر بین‌المللی هست زیرا ایران بعد از انقلاب، ایران گام دوم انقلاب، ایران منزوی نیست که رای آن فقط در داخل اثر داشته باشد.

صحرایی تاکید کرد که امروز هیچ تحولی در هیچ ساعتی در جهان اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه یکی از بازیگران کلیدی آن ایران باشد. بنابراین رای ما اثر بین‌المللی دارد، رای ما در کاهش آلام مظلومان جهان بویژه غزه تاثیر دارد و اگر یک رای دشمن شکن بدهیم اثر آن را در معادلات جهانی خواهیم دید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha