کد خبر 242517
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

پتکوویچ سرمربی الجزایر شد

پتکوویچ سرمربی الجزایر شد

ولادیمیر پتکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر انتخاب شد.

 به گزارش گروه ورزشی حیات، فدراسیون فوتبال الجزایر با اعلام توافق نهایی بین مسوولان فوتبال این کشور و ولادیمیر پتکوویچ خبر از همکاری طرفین داد و نوشت: سرمربی جدید تیم ملی به زودی وارد الجزایر خواهد شد. بر این اساس روز دوشنبه کنفرانس خبری برگزار می‌شود تا شرایط همکاری اعلام شود. قرارداد پتکوویچ ۲ساله و با هدف رسیدن به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۵ آفریقا در مراکش و همچنین راهیابی به جام‌جهانی امضا شده است.

انتخاب ولادیمیر پتکوویچ به عنوان سرمربی جدید الجزایر، دوران جدیدی را برای تیم فوتبال الجزایر رقم می‌زند. پتکوویچ با تجربیاتی که دارد می‌تواند به الجزایر کمک کند تا به اهداف جدیدی در فوتبال ملی دست یابد.

تجربه بین‌المللی او شامل حضور در ترکیه و ایتالیا است، جایی که او مربی تیم‌هایی مانند سامسون اسپور و لاتزیو بود. تحت هدایت او، لاتزیو در سال ۲۰۱۳ قهرمان کوپا ایتالیا شد.

با این حال، با تیم ملی سوئیس بود که پتکوویچ واقعاً خود را نشان داد. او پس از در اختیار گرفتن این تیم در سال ۲۰۱۴، سوئیس را به موفقیت‌های چشم‌گیر در تورنمنت‌های مهم، از جمله یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ رساند.

در نوامبر ۲۰۱۹، پتکوویچ با راهیابی سوئیس به یورو ۲۰۲۰ به نقطه عطف جدیدی رسید و اولین مربی تاریخ سوئیس شد که سه بار متوالی جواز حضور در یک تورنمنت بزرگ را کسب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha