کد خبر 242512
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

دعوت علما، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان برای شرکت در انتخابات

دعوت علما، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان برای شرکت در انتخابات

علماء و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و مدیران مدارس علمیه اهل سنت گلستان با صدور بیانیه‌ای خود را منادیان وحدت و همدلی و خادمان جهاد تبیین دانستند و با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ در این بیانیه با اشاره به اینکه رای دادن حق و تکلیف مسلم هر ایرانی است ابراز امیدواری کردند : با انتخاب نمایندگانی ارزشی، مردمی و خدمتگزار، مشکلات پیش روی مردم شایسته و وفادار برطرف و با اقتدار روز افزون کشور اسلامی‌مان، زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی فراهم گردد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

مردم شریف استان گلستان

با احترام و آرزوی توفیق روز افزون بویژه برای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مستحضرید در آستانه رسیدن به زمان برگزاری آزمون سرنوشت ساز انتخابات ملت سربلند ایران قرار گرفته ایم .

 انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی مظهر قدرت و اراده ملتی است که می خواهند با دو بال اسلامیت و ایرانیت به قله های بلند سعادت بشری دست یافته و در روز یازدهم اسفندماه ، برگ درخشان دیگری بر کتاب افتخارات خویش بیافزایند.

بی‌شک سعادت ایران و ایرانی در گرو وحدت و همدلی تمام آحاد ملت بوده و منویات حضرتعالی که خلف صالح امام راحل رحمه الله علیه هستید به عنوان مشعل فروزان هدایت جامعه، می‌تواند مسیر حضور حداکثری و نیز انتخاب اصلح را برای این ملت بزرگوار هموار ساخته و به لطف الهی  فردایی زیبا  برای مردم قدرشناس ایران اسلامی رقم بزند.

 اینجانبان، جمعی از ائمه جمعه وجماعات ،اعضای شورای فرهنگی واجتماعی ،شورای افتاء، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل سنت استان گلستان به عنوان منادیان وحدت و همدلی و خادمانِ جهاد تبیین و دعوتِ الی الله، ضمن تجدید پیمان با آرمان ‌های امام راحل ره و شهدا و لبیک گویی به اوامر رهبر فرزانه انقلاب ، اعلام می داریم که مردم ایران فارغ از هر قومیت یا مذهبی که باشند با درک صحیح از شرایط حساس جهان، به ویژه فتنه گری مستکبران جهان و جنایات بی سابقه و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در منطقه، در راستای اعتلای هر چه بیشتر کلمه الله و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، رأی دادن را حق و تکلیف مسلم هر ایرانی برای مشارکت در تعیین سرنوشت  خود دانسته و اجازه نخواهیم داد  بدخواهان با فتنه گری و چنددسته کردن مردم ، دشمنان بدسابقه را به تاراج اندوخته‌های ارزشمند ملت که حاصل خون هزاران هزار شهید است امیدوار کنند.

از همه علما، طلاب، مبلغان و فرهیختگان جامعه می‌خواهیم به منظور اعتلای ایران اسلامی، از هیچ کوششی برای دعوت آحاد مردم به خصوص جامعه اهل سنت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به کارنامه و برنامه نامزدها دریغ ننموده و از هرگونه شعار و عملی که خواسته یا ناخواسته آب بر آسیاب دشمنان اسلام و نظام اسلامی می‌ریزد خودداری نمایند.

باشد که با انتخاب نمایندگانی ارزشی، مردمی و خدمتگزار، مشکلات پیش روی مردم شایسته و وفادار برطرف و با اقتدار روزافزون کشور اسلامی‌مان، زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی فراهم گردد.

ان شاءالله

در پایان سلامتی و طول عمر با عزت و دوام توفیقات رهبر عظیم الشان انقلب اسلامی را که چشم و چراغ و امید مستضعفان و آزادگان عالم هستید از ایزد منان مسألت می‌نماییم.

 والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جمعی از ائمه جمعه وجماعات ،اعضای شورای فرهنگی واجتماعی ،شورای افتاء، مدیران ومدرسین مدارس علمیه اهل سنت استان گلستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha