کد خبر 242505
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ادبی هنری پروردگارا/ ارسال ۴۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ادبی هنری پروردگارا/ ارسال ۴۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

پیش از ظهر امروز برگزیدگان جشنواره ادبی هنری پروردگارا با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تقدیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مجید باقری‌معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در اختتامیه نخستین جشنواره ادبی، هنری، پروردگارا که پیش از ظهر امروز در عمارت امین السلطان برگزار شد، استعداد یابی و تقویت توانمندی کارکنان را مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره دانست و افزود: مدیریت فرهنگی از مهمترین موضوعات مطرح در حوزه سرمایه انسانی است که البته این مدیریت و شناسایی استعدادها نیازمند ایجاد بسترها و زیر ساختهای لازم است.

وی ضمن تقدیر از مدیرکل رفاه جهت برگزاری این جشنواره، کیفیت آثار ارسال شده را قابل توجه عنوان کرد و گفت: قطعا تقدیر از برگزیدگان پایان بخش این رویداد فرهنگی نخواهد بود و بهره گیری از ایده های خلاق و توامندی نفرات برتر در مدیریت شهری و معرفی به دیگر دستگاهها و سازمانها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در این مراسم افزود: این جشنواره در دو بخش هنری و ادبی در رشته های شعر، داستان، خوشنویسی، عکاسی و طراحی پوستر همزمان با ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد که خوشبختانه با استقبال قابل توجه کارکنان توام بود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره به رغم تخصصی بودن آن، شرکت بیش از ۲۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در ۵ رشته را شاهد بودیم اظهارداشت: در مجموع حدود ۴۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که پس از داوری، ۶۰ اثر برگزیده شدند.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه این جشنواره در راستای بستر سازی در جهت بروز خلاقیت های ادبی و هنری و همچنین تقویت ارزش ها و باورهای دینی برگزار شد تصریح کرد: شناسایی استعدادها وارج نهادن به پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هدف دیگر این جشنواره بود و انشالله از این توانمندی و ظرفیت در برنامه های آتی شهرداری استفاده خواهد شد.

به گفته بنی حسن، آیین ها و مناسک دینی و هویت اسلامی و ایرانی، دعا و نیایش، امیرالمومنین علی (علیه السلام) در شعر و ادبیات فارسی، جوانمردی و نوع دوستی و معماری اسلامی و تزئینات وابسته مهمترین موضوعات این جشنواره بود و به برگزیدگان جوایز نفیس اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha