کد خبر 242502
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

نادعلی در گفت‌وگو با حیات مطرح کرد؛ 

لزوم مشارکت تمامی طیف‌های جامعه در انتخابات/ ایران برای همه مردم است و باید برای آن تلاش کرد 

لزوم مشارکت تمامی طیف‌های جامعه در انتخابات/ ایران برای همه مردم است و باید برای آن تلاش کرد 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام طیف‌های جامعه، از افرادی که پای کار انقلاب ایستاده‌اند تا کسانی که گله دارند و یا به قول رهبر انقلاب حتی کسانی که نظام را هم ممکن است قبول نداشته باشند، باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و آینده ۴ سال آینده کشور را بسازند. 

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی حیات، درباره لزوم مشارکت هموطنان در صحنه انتخابات پیش رو اظهار کرد: از سال‌ گذشته تا به امروز صحنه‌ها و اتفاقات متفاوتی از سوی دشمن در داخل کشور ما رقم خورده و شاهد برخی از هم پاشیدگی‌های اجتماعی بوده‌ایم، اما امروز حق و باطل جای خود را پیدا کرده‌اند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته شاهد بودیم کسانی گفته بودند که هرکس افکار رسمی نظام را دوست ندارد از ایران برود و دیگران در مقابل گفتند که کشور، مال ماست و ما در ایران خودمان میمانیم، بیان کرد: همه این گروه ها امروز اگر در ایران و جمهوری اسلامی ایران مانده اند و زندگی می‌کنند، باید فعالانه حضور پیدا کنند و اثر خود را برای بهتر شدن کشور خود بگذارند. 

نادعلی ادامه داد: تمامی هموطنان حاضر در جمهوری اسلامی باید برای پیشرفت کشور تلاش کنند و اگر در ایران زندگی می‌کنیم باید برای بهتر شدن آن تلاش کنیم؛ بودن در وطن یعنی شانه قرار دادن زیر بار تمامی مشکلات و کمک به حل آن. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تمام طیف‌های جامعه، از افرادی که پای کار انقلاب ایستاده‌اند تا کسانی که گله دارند و یا حتی کسانی که نظام را هم ممکن است قبول نداشته باشند، باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و آینده ۴ سال کشور را بسازند. 

وی بیان کرد: هموطنان باید با مشارکت خود در انتخابات نقش موثری ایفا کنند تا شاهد آینده روشن در کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha