کد خبر 242481
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم به پایان رسید و به جز تقابل هوادار و آلومینیوم که به تعویق افتاد سایر بازی‌های این هفته برگزار شد. 

بدین بهانه تیم منتخب برترین نفرات این هفته از مسابقات را تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: امیررضا رفیعی (پرسپولیس)

شروع خوبی داشت و با اعتماد به نفس بالا در دروازه پرسپولیس قرار گرفت و کم اشتباه ظاهر شد. اگرچه دروازه او خیلی مورد فشار قرار نگرفت ولی روی چند موقعیت ایجاد شده واکنش‌ها قابل قبولی ارائه داد و نشان داد جانشین مطمینی برای بیرانوند می‌تواند باشد. 

مدافع میانی: گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

مثل همیشه یک مدافع مستحکم در قلب خط دفاعی پرسپولیس بود و کم اشتباه ظاهر شد و در کنار آن به گلر جوان تیم هم در ثبت یک کلین شیت ارزشمند کمک کرد. زدن تک گل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی هم تکمیل کننده بازی خوب او بود. 

مدافع میانی: رافائل سیلوا (استقلال)

مدافع برزیلی استقلال بازگشت خوبی به این تیم داشته و در بازی با سپاهان روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت و اجازه موقعیت سازی به خط حمله قدرتمند سپاهان را روی زمین و هوا نداد و ستاره خط دفاعی تیمش بود. 

مدافع میانی: عرفان قهرمانی (صنعت نفت)

مدافع میانی صنعت نفت در روز تساوی پرگل تیمش مقابل پیکان نقش خوبی به عنوان یک مدافع میانی ایفا کرد و روی گل های خورده تیمش هم مقصر نبود. او یکی از دو گل تیمش را هم به ثمر رساند تا در کسب تک امتیاز صنعت نفت مقابل پیکان نقش موثری ایفا کرده باشد. 

هافبک دفاعی: روزبه چشمی (استقلال)

یک فوق ستاره در ترکیب تیمش است و از زمانی که به خط هافبک برگشته جان تازه‌ای به میانه میدان استقلال بخشیده است. او مقابل سپاهان همه کار کرد. توپ قطع کرد، بازیسازی کرد، موقعیت ایجاد کرد و یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر را هم وارد دروازه پیام نیازمند کرد تا سه امتیاز شیرین به آبی‌ها هدیه دهد. 

هافبک هجومی: روبرتو تورس (گل‌گهر)

یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر تا اینجای کار بوده است. او در لباس گل گهر مقابل نساجی یک گل زد و یک پاس گل داد تا ستاره تیمش در این دیدار باشد و شوت تماشایی این بازیکن هم یکی از گل‌های زیبای این هفته را رقم زد. 

هافبک هجومی: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس فصل گذشته لیگ برتر که مشتریان زیادی هم داشت این فصل فروغ فصل قبل را نداشته ولی همچنان یکی از بازیکنان خوب تراکتور محسوب می‌شود. او یک پاس گل مقابل استقلال خوزستان داد و در برد تیمش سهیم بود. 

هافبک هجومی: سامان نریمان جهان (پیکان)

در روز تساوی پر گل پیکان و صنعت نفت، سامان نریمان جهان بازیکن با تجربه خط هافبک پیکان موقعیت‌های خوبی برای هم تیم‌های خودش ایجاد کرد که یکی از آنها تبدیل به پاس گل شد و تأثیر خودش را روی نتیجه این بازی گذاشت. 

مهاجم: امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)

ستاره تراکتور در بازی با استقلال خوزستان نمایش درخشانی داشت و به خط هافبک این تیم هم کمک می‌کرد؛ حسین‌زاده با بازگشت به عقب و گاها حضور در سمت مقابل زمین برتری عددی را برای تراکتور ایجاد می‌کرد تا مثلث‌های مختلفی در زمان حمله ایجاد شود.

مهاجم: سعید سحرخیزان (گل گهر)

مهاجم 20 ساله گل‌گهر که هفته قبل نقش کلیدی در بردشان داشت، باز هم درخشید و در روزی که توانستند نساجی را با نتیجه پرگل شکست بدهند، در طول مسابقه بارها با فرارهای سریع و پاس‌های در عمق ایجاد موقعیت کرد ولی علاوه بر آن، با شوت‌های خود هم خطرناک ظاهر شد. 

مهاجم: علی قربانی (پیکان)

در بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران شروع خوبی در ترکیب پیکان داشت و با یک گل زده و یک پاس گل نقش محوری در عدم شکست تیمش مقابل صنعت نفت ایفا کرد و به نظرم می‌رسد رضا عنایتی باید بیشتر از این روی او در خط حمله تیمش حساب کند. 

سرمربی: جواد نکونام (استقلال)

تیمش را به بهترین شکل ممکن مقابل سپاهان ارنج کرد و شایسته کسب برتری در مهم ترین تقابل تیم فصل دوم خودش و تیمش بود. او به خوبی راه های نفوذ طلایی پوشان را بست و به آنها موقعیت نداد و یک گل هم برای کسب سه امتیاز او و تیمش از این بازی کافی بود 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha