کد خبر 242455
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران اعلام کرد:

تعداد داوطلبان در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، به سه هزار و ۳۸۰ نفر رسید

تعداد داوطلبان در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، به سه هزار و ۳۸۰ نفر رسید

با انصراف چند داوطلب دیگر مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تعداد داوطلبان این حوزه به سه هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه در حاشیه اجتماع داوطلبان انتخابات حوزه انتخابیه تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با احتساب تعداد داوطلبان انصرافی، جمع کاندیداهای مجلس در حوزه انتخابیه تهران سه هزار و ۳۸۰ نفر می باشد.

قیومی در خصوص گزارش تخلفات احتمالی هم افزود: تاکنون گزارشی از وقوع تخلف خاصی در تهران نداشتیم و در حوزه تبلیغات نیز اگر احیانا موردی درباره مغایرت با قانون به بازرسین گزارش شود حتما توسط کمیته امحا که در شهرداری تشکیل شده، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار تهران ادامه داد: در تهران بیشتر کاندیداها از فضای مجازی برای تبلیغات خود به جای فضای حقیقی و فیزیکی معابر استفاده کردند که البته در این فضا نیز باید قوانین رعایت شود.

وی در خصوص علت برگزاری همایش امروز اضافه کرد: از همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرده بودیم تا برای مرور یک سری از مقررات قوانین و آیین نامه‌ها در جلسه حاضر شوند که بیش از یک هزار نفر از کاندیداها در این همایش حضور یافتند.

قیومی این خبر را هم داد که نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر عوامل اجرایی در همه حوزه‌ها (انتظامی، امنیتی، اجرایی، نظارت، بازرسی) برای برگزاری انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند مشارکت دارند.

وی درباره پیش‌بینی از میزان مشارکت مردم تهران در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: پیش بینی‌های مختلفی درباره مشارکت مردم تهران در انتخابات مطرح و نظرسنجی‌هایی مختلفی روزانه انجام می‌شود که هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم شاهد روند افزایش در مشارکت هستیم و امیدواریم که روز جمعه نیز همه پای صندوق‌های رای بیایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha