کد خبر 242399
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

گردشگر جنجالی به دعوت وزارت میراث به ایران آمده بود؟ + فیلم

گردشگر جنجالی به دعوت وزارت میراث به ایران آمده بود؟ + فیلم

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی درباره حضور بازیگر فیلم‌های مبتذل در کشور و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری ایران اظهار بی‌اطلاعی کرد.

محمد کریمی مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره حضور بازیگر فیلم‌های مبتذل در ایران و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری تهران گفت: ما از فرد خاصی برای حضوردر ایران دعوت نکردیم؛ اما اتفاقی خاص در ایران روی داد و آن نیز لغو روادید برای اتباع 33 کشور بود.

وی افزود: این موضوع مهم با پیگیری‌های وزیر و در نهایت مصوبه هیات وزیران رخ داد، به گونه‌ای که با تهیه یک بلیت می‌توانند برای دیدن ایران به کشور سفر کنند.  

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی و گردشگری اضافه کرد: فضای تبلیغات منفی علیه ایران زیاد است و به تعبیر رهبر انقلاب ایرانهراسی شکل داده است و بهترین راه مبارزه با آن حضور گردشگران در کشور است. در واقع گردشگر با حضور در ایران و آشنایی با نوع برخورد مردم ایران خود یک رسانه خواهد بود. اما اینکه فردی از این خانم دعوت کرده باشد و یا برنامه‌ای برای دعوت از افراد مشهور در کشور وجود داشته باشد، من اطلاعی در این زمینه ندارم.

کریمی همچنین گفت: مسئولیت این کار با دستگاه های نظارتی و امنیتی است و در ایران برای هرکسی می‌خواهد بیایید آن را ببیند باز است اما از مسائل پشت پرده و آیا کسی از او برای دیدن کشور دعوت کرده باشد من اطلاعی ندارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha