کد خبر 242379
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

دستگیری شرور تهرانی توسط پلیس البرز

دستگیری شرور تهرانی توسط پلیس البرز

 فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یکی از اشرار و اوباش خطرناک استان تهران توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار «حمید هداوند»  فرمانده انتظامی البرز روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی رسیدگی به پرونده ای با موضوع تخریب اموال شخصی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط یکی از اوباش و اشرار استان تهران در منطقه گلشهر کرج، شناسایی مخفیگاه این متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: به رغم اطلاع متهم از تحت تعقیب بودنش و تغییر مکان دائم نامبرده، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه این اوباش سطح‌دار در منطقه کهریزک استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
هداوند گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

نگهداری داروهای خارج از شبکه توزیع در منزل مسکونی در کرج

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف بیش از ۳۱۶ هزار عدد داروی خارج از شبکه توزیع در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" اظهار کرد : در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از شناسایی یک منزل مسکونی که در آن میزان قابل توجهی دارو قاچاق خارج از شبکه توزیع دپو شده بود، با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی از محل مورد نظر ماموران موفق به کشف ۳۱۶ هزار و ۲۰۵ عدد داروی گیاهی و داروخانه‌ای خارج از شبکه توزیع شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌ربط معرفی شد.

کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه درچهارباغ

فرمانده انتظامی چهارباغ از کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "کامران چراغی" گفت : در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان چهارباغ باماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز، نگهداری میزان قابل توجهی مواد محترقه خطرناک در یک منزل مسکونی در شهر کرج محرز شد.
وی افزود: پس از انجام اقدامات مقدماتی، تیم مشترک از ۲ مجموعه به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف حدود ۵۰ هزار عدد مواد محترقه خطرناک و غیر مجاز شدند.
چراغی گفت: متهم پرونده پس از تکمیل تحقیقات با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha