کد خبر 242343
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

قاضی‌زاده هاشمی به «حیات» خبر داد؛

نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دو ساله بنیاد شهید برگزار می‌شود + فیلم

نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دو ساله بنیاد شهید برگزار می‌شود + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دو ساله بنیاد شهید به منظور ارائه گزارش عملکرد و ایجاد آشنایی آحاد مردم با فعالیت‌های این بنیاد در هفته منتهی به روز شهید (22 اسفندماه) امسال خبر داد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز چهارشنبه 9 اسفندماه در حاشیه برگزاری نشست هیات دولت، به خبرنگار حیات گفت: به‌زودی در 22 اسفندماه که به‌مناسبت فرمان امام راحل (ره) به‌منظور تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در تقویم ملی به نام «روز شهید» نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: هرسال در دهه یا هفته منتهی به این روز برنامه‌های خاص و متنوعی برگزار می‌شود اما امسال تصمیم بر این شد که با توجه به اینکه دو سال از عمر دولت مردمی گذشته با برگزاری نمایشگاهی، هم به معرفی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران بپردازیم و هم گزارشی از عملکرد دو ساله این نهاد ارائه دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره زمان برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه ان‌شاءالله از نیمه اسفندماه آغاز شده تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی درباره مکان برگزاری این نمایشگاه نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های اضافی در برگزاری این نمایشگاه در دستور کار ما قرار داشت، تصمیم بر این شد که نمایشگاه در محل پارکینک ساختمان جدید بنیاد شهید برگزار شود و در حال حاضر تدارکات لازم برای آماده‌سازی محل درحال انجام است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین گفت: بنابراین است که تمام مسئولان عالی‌رتبه نظام از قوای سه‌گانه، نیروهای مسلح، بیت رهبری، تشکل‌های ایثارگری و آحاد مردم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha