کد خبر 242314
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

سکوی پرتاب یا سقوط آزاد؟

جانشین بیرانوند را بیشتر بشناسید

جانشین بیرانوند را بیشتر بشناسید

گلر جوان و ناشناس پرسپولیس امروز فرصت ویژه‌ای در اختیار دارد که می‌تواند نقطه عطف فوتبال او باشد و از طرفی ممکن است پایان زودهنگام وی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هم مثل پنجره تابستانی نتوانست نیازها و ضعف‌های خودش را به طور کامل برطرف کند و با وجود جذب چند بازیکن هنوز در برخی پست‌ها با کمبود نفر مواجه است و یکی از این پست‌ها هم که از ابتدای فصل به کرات به آن اشاره شده خط دروازه است. جایی که بیرانوند رقیب جدی روی نیمکت خودش ندارد و مشخص بود اگر مصدومیت یا محرومیتی برایش شکل بگیرد این تیم با مشکل مواجه خواهد شد.

درست زمانی که احمد گوهری پیش از شروع فصل اصرار به جدایی و رفتن به تیمی داشت که در آن فرصت بازی برایش فراهم شود، یحیی گل‌محمدی اصرار به جذب محمدرضا خالدآبادی، گلر تیم جوانان داشت ولی این بازیکن ترجیح داد به استقلال برود و در ادامه گلر دیگری هم جذب نشد تا بیرانوند به تنهایی در کنار دو دروازه‌بان جوان و ناشناس فصل را شروع کند و اگر چه به نظر می‌رسید این نقیصه در نیم فصل برطرف شود ولی در پنجره زمستانی هم فکری برای این مشکل صورت نگرفت تا در نهایت این تیم امروز و در آستانه بازی با ذوب آهن به نقطه اجبار برسد و حالا اوسمار ناچار است که دروازه‌بان جوان و کم تجربه خودش اعتماد کند.

امیررضا رفیعی، گلر ۲۱ ساله پرسپولیس امروز اولین تجربه لیگ برتری خودش را در پیش دارد و این یک ریسک بزرگ هم برای خودش و هم برای پرسپولیس است که می‌تواند نتیجه بخش باشد و از طرفی هم ممکن است زیان بزرگی هم به خودش و آینده‌ فوتبالی وی و هم برای پرسپولیس در کورس بالای جدول باشد.

اگر رفیعی از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند این بازی سکوی پرتاب او خواهد شد و تجربه‌ای مشابه علیرضا حقیقی، وحید طالب لو، محسن فروزان و پیام نیازمند به ثبت می‌رساند ولی اگر زیر استرس و  فشار این بازی اشتباهی در عملکرد او رقم بخورد حتی ممکن است منجر به پایان زودهنگام فوتبالش باشد یا حداقل به راحتی نتواند این بازی را از ذهن ها پاک کند و بعدها با آن قضاوت نشود.

رفیعی تجربه بازی رسمی در سطح بزرگسالان نداشته است و از نساجی به پرسپولیس پیوسته و به دلیل نبود گلر دوم همزمان گلر تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha