کد خبر 242312
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

صدور بیانیه تشکل‌های شاهد و ایثارگر در آستانه انتخابات؛

مجلس دوازدهم عصاره چهل وپنج سال تجربه مدیریتی خواهد بود

مجلس دوازدهم عصاره چهل وپنج سال تجربه مدیریتی خواهد بود

تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم با صدور بیانیه‌ای مجلس دوازدهم  را مجلس قوی و عصاره چهل‌وپنج سال تجربه مدیریتی ارزیابی کردند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ تشکل های شاهد و ایثارگر کشور در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم بیانیه‌ای صادر  و در آن مجلس دوازدهم را عصاره 45 سال تجربه انقلاب اسلامی ارزیابی کردند.

دراین بیانیه آمده است: برای ایرانی قوی، پیشرفته و توسعه یافته؛ مجلس دوازدهم  که شروع کننده اجرای  برنامه هفتم توسعه کشورو ادامه دهنده چهل ساله دوم نظام جمهوری اسلامی  است  بسیار اساسی و راهگشا خواهد بود.

تشکل های شاهد و ایثارگر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی  را نشان از سطح همدلی، انسجام ملی  و هوشمندی، عقلانیت منحصر به فرد مردمان ایران زمین و دفاع از حقوق  شهروندی برشمردند و خاطرنشان کردند: این حق جز حقوق  اساسی ملت است و مردم با انتخاب نمایندگان  متخصص  و متعهد به وظیفه ی ملی و دینی شان علی رغم  دشمنی، دسیسه چینی و تخریب دشمنان انقلاب اسلامی عمل خواهند نمود.

در این بیانیه تصریح شده است: شهیدان شاهد اعمال همه ی ما هستند  و همه در مقابل شهیدان مؤظف هستیم تا آرمان ها و اهداف آنان در همه حال ودر همه شرایط دفاع کنیم. 

تشکل های شاهد و ایثارگر با دعوت همه مردم شهید پرور ایران اسلامی به حضور حداکثر ی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، انتخاب اصلح و حضور هوشمندانه  و فعال را مورد تأکید  قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha