کد خبر 242239
۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۳

ایزدخواه در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

امیدواریم مجلس بعدی مردمی‌تر باشد + فیلم

امیدواریم مجلس بعدی مردمی‌تر باشد + فیلم

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاءالله که با تحقق مشارکت حداکثری، ترکیب جدیدی که به مجلس می‌رود، حضور بهتری که در میان مردم و جامعه خواهند داشت مجلسی مردمی تر را شکل دهد. 

روح‌الله ایزدخواه، نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات و عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، به بیان نکاتی پیرامون برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه پرداخت.

ایزدخواه با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات جهت حل مشکلات موجود گفت: شرکت در انتخابات حق طبیعی، قانونی و ملی مردم است. اگر نارضایتی‌هایی هم از مشکلات و از وضع موجود وجود داشته باشد؛ راه حل این مشکلات فرار از انتخابات و کنار گذاشتن صندوق رای نیست.

وی در ادامه افزود: همه ما باید با شوری مضاعف در انتخابات شرکت کنیم و انتخاب‌های دقیق‌تری داشته باشیم؛ چراکه با مشارکت بالاتر در انتخابات قطعا می‌توانیم شاهد پیشرفت بیشتر کشور باشیم.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی همچمیم گفت: ان‌شاءالله که با تحقق مشارکت حداکثری، ترکیب جدیدی که به مجلس می‌رود، در حل‌وفصل مشکلات مردم موفق‌تر عمل کرده و با و حضور بهتری که در میان مردم و جامعه خواهند داشت مجلسی مردمی تر را شکل دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha