کد خبر 242234
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سر امنیت‌مان با هیچ‌کس تعارف نداریم/ توسعه در سایه‌ی امنیت بوجود می‌آید

سر امنیت‌مان با هیچ‌کس تعارف نداریم/ توسعه در سایه‌ی امنیت بوجود می‌آید

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امنیت، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و درباره آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، گردهمایی فصلی فرمانده نیروی زمینی سپاه با سران طوایف، مولوی‌ها و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای قدس و با محوریت بررسی راهکارهای هم افزایی، وحدت و همدلی برای صیانت و پاسداری از امنیت و ابعاد گوناگون آن در زاهدان برگزار شد.

سرتیپ محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، در این گردهمایی گفت: امنیت، اساس آرامش و توسعه و پیشرفت و زیر بنای زندگی و فعالیت بوده و از همین رو دشمن برای سلب و آسیب زدن به آن، سرمایه گذاری زیادی کرده است.

وی افزود: امنیت، یکی از مهم‌ترین ارکان حیاتی، خط قرمز و محور وحدت ما به شمار می‌آید و لذا درباره آن کاملا حساس هستیم و از هیچ اقدامی برای صیانت و پاسداری از آن دریغ نمی کنیم و درباره آن، با هیچ‌کس و هیچ جریان و قدرتی، شوخی و تعارف نداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: دشمن همه‌ی تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا با بعضی از اقدامات کور، امنیت منطقه را دچار چالش کند و آرامش و آسایش مردم را بر هم زند که استخدام و اجاره کردن عناصر و آدم های معلوم الحال و ایجاد و پشتیبانی از گروهک های تروریستی نیابتی در چارچوب همین اقدامات دنبال می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: توسعه در سایه امنیت به دست می آید و مهم ترین عامل جلوگیری از توسعه، ایجاد ناامنی می باشد که دشمنان همیشه این موضوع را دنبال می کنند تا درمنطقه توسعه ای صورت نگیرد.

پاکپور همچنین در پایان سخنان خود به انتخابات و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه، هوشمندانه و حداکثری مردم در انتخابات، ضامن رشد و پیشرفت و تحکیم امنیت و ناکامی دشمن است. از این‌رو هر گام و تلاشی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، گامی ارزشمند برای افزایش و تحکیم امنیت نیز به شمار می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha