کد خبر 242223
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

عضو شورای شهر تاکید کرد؛

توجه مجموعه‌های ورزشی به ورزش‌های ارزان قیمت هدف شورای شهر است

توجه مجموعه‌های ورزشی به ورزش‌های ارزان قیمت هدف شورای شهر است

عضو شورای شهر گفت: هدف‌مان توجه مجموعه‌های ورزشی به ورزش‌های ارزان قیمت است که در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، زهرا شمس، عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مجموع بودجه تصویب شده توسط شهرداری تهران با مناطق حدود ۳ هزار میلیارد است، اظهار کرد: هدف‌مان توجه مجموعه‌های ورزشی به ورزش‌های ارزان‌ قیمت است که در اختیار مردم قرار بگیرد که این سوبسیت‌هایی است که ما باید در قالب تخفیف‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با مشاهده جدول تخفیفات دیده می‌شود که برای اکثریت گروه‌های هدف و اقشار نیازمند تخفیف در نظر گرفته شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: این تخفیفات از ۷۰ درصد، ۵۰ درصد و ۳۰ درصد برای زنان سرپرست خانوار، کمیته امداد، بهزیستی، جانبازان و معلولان، سازمان‌های مردم نهاد و دانش آموزان درنظر گرفته شده است.

وی با توجه به افزایش ۴۵ درصدی هزینه‌ها یادآور شد: اگر بخواهیم افزایش ۴۵ درصدی را درنظر بگیریم از آن هدف و اصالتی که برای در اختیار گذاشتن ورزش‌ها برای شهروندان قرار دادیم فاصله می‌گیریم.

شمس همچنین گفت: با موافقت تمام افراد، افزایش میانگین ۲۰ درصد تا سقف ۳۰ درصد برای ورزش‌های خاص برای شهروندان مدنظر قرار گیرد تا تمام افراد از این مجموعه‌ها و عملکرد ورزشی رضایت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha