کد خبر 242188
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

اخراج فرهاد مجیدی از کلبا کلید خورد

اخراج فرهاد مجیدی از کلبا کلید خورد

سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا در آستانه اخراج قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ باشگاه اتحاد کلبا امارات در صورت تداوم نتایج ضعیف، به همکاری با سرمربی ایرانی خود پایان خواهد داد.

عملکرد نه‌چندان خوب تیم فوتبال اتحاد کلبا در فصل جاری لیگ حرفه‌ای امارات سبب شده مدیران این باشگاه به فکر بررسی وضعیت این تیم و حتی احتمال تغییر کادرفنی خود در صورت نیاز، بیفتند. بر اساس گزارش پایگاه خبری «البیان»؛ هواداران اتحاد کلبا منتظر جلسه هیئت مدیره این باشگاه با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی و همچنین مدیرفنی این تیم هستند تا دلایل اُفت این تیم در لیگ حرفه‌ای امارات و جایگاه یازدهمی‌اش در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را جویا شوند.

شاگردان فرهاد مجیدی از 14 بازی اول خود تنها 13 امتیاز از 42 امتیاز را کسب کرده‌اند که از این بین سه پیروزی‌اش مقابل الامارات، حتا و عجمان به دست آمده که در جدول رده‌بندی پایین‌تراز الاتحاد کلبا قرار دارند. در حالی که آنها برابر تیم‌های العین، النصر، خورفکان و البطائح به تساوی رسیدند، در هفت هم بازی مقابل تیم‌های شارجه (در خانه و خارج از خانه)، الوصل، شباب الاهلی، الوحده، النصر، الجزیره و بنی‌یاس شکست خورند. ببرها (لقب الاتحاد کلبا) تا به اینجای فصل 21 گل به ثمر رسانده‌ و 27 گل هم دریافت کرده‌اند.

هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلبا در حال بررسی دلایل اُفت و مشکل این تیم است. به گفته محمد عبید الیماهی، رئیس باشگا اتحاد کلبا، آنها می‌خواهند مشکل را حل کنند و با مربی خود صحبت خواهند کرد تا دلایل نتایج بد این تیم را بدانند. الیماهی تأکید کرده که تمایلی به تصمیم‌گیری عجولانه ندارد. او درباره احتمال برکناری سرمربی ایرانی این تیم گفت: «باشگاه دست به کار نخواهد شد. اگر لازم باشد تصمیماتی برای بازگشت تیم به مسیر درست گرفته شود، حتماً اتخاذ خواهد شد».

به نظر می رسد فرهاد مجیدی با توجه به نتایج کسب شده توسط تیمش، در تیررس قرار گرفته و به دلیل نحوه مدیریت بازی‌ها، دریافت گل توسط تیمش در دقایق پایانی بازی و ناتوانی برای حفظ برتری خود در بیش از یک بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این مربی ایرانی در تکرار سناریوی فصل گذشته که موفق شد ببرها را با کسب نتایج خوب به موفقیت برساند و ظاهر شدن در نقش تیمی که فراتر از انتظارات ظاهر شد، ناکام ماند و به جای اینکه این تیم به دلیل ثبات فنی عملکرد بهتری در این فصل ارائه دهد، سطح کیفی‌اش اُفت کرده است.

اتحاد کلبا در حال حاضر با 13 امتیاز در رده یازدهم جدول 14 تیمی لیگ حرفه‌ای امارات قرار دارد و با الوصل صدرنشین 23 امتیاز اختلاف دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha