کد خبر 242163
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

تاکتیک ویژه مورایس برای بازگشت؛

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

سپاهان در نبردی حساس و تعیین کننده به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان بعد از ناکامی در رقابت‌های آسیایی و شکست رفت و برگشت مقابل الهلال که به حذف از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، به لیگ برتر بازگشته و در همین ابتدا سخت‌ترین و حساس‌ترین تقابل ممکن را تجربه خواهد کرد و آن هم رویارویی با استقلال صدرنشین در ورزشگاه آزادی تهران است. 

با توجه به شناختی که از مورایس داریم، حدس زدن ترکیب ابتدایی این تیم در بازی امروز کمی دشوار است چرا که این مربی پرتغالی معمولاً در هر بازی با توجه به مهره‌های با کیفیتی که در هر پست در اختیار دارد و شرایط هر دیدار با آرایش متفاوتی تیمش را راهی میدان می‌کند و حالا هم می‌توانیم در انتظار برخی تغییرات نسبت به بازی با الهلال در این تیم باشیم. یکی

غایب بزرگ سپاهان در این بازی محمد کریمی، کاپیتان طلایی پوشان است و وی مهم‌ترین غایب طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه آزادی به شمار می‌رود.

در خط دروازه مثل همیشه پیام نیازمند بازی می‌کند و قلب خط دفاعی با دانشگر و یزدانی آرایش داده می‌شود و این دو نفر مقابل تیم سابق خود به میدان خواهند رفت. رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور هم دو مدافع چپ و راست سپاهان خواهند بود که در کناره‌ها بازی می‌کنند.

یک خط جلوتر در روزی که محمد کریمی به دلیل مصدومیت به این مسابقه نرسیده و قربانی هم به عنوان یکی از بازیکنان ثابت این بخش به تازگی از اردوی طلایی پوشان جدا شده، شانس برایان دابو، امید نورافکن و محمدجواد حسین‌نژاد برای تشکیل مثلث خط میانی زیاد است.

در نهایت به خط هجومی می‌رسیم که مورایس ستاره‌های سرشناسی در اختیار دارد ولی در شرایط این روزهای سپاهان رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر است. مگر اینکه طی روزهای اخیر بازیکنانی نظیر عیسی عباس و رضا شکاری  این قاعده را در تمرینات برهم زده باشند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال: 

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، علی اصغر اعرابی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha