کد خبر 242153
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

استقلال دو پوئن مثبت نسبت به سپاهان دارد/ مشکل اصلی استقلال اختلافات داخلی است!

استقلال دو پوئن مثبت نسبت به سپاهان دارد/ مشکل اصلی استقلال اختلافات داخلی است!

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه هم استقلال و هم سپاهان از شرایط آرمانی به دور هستند، گفت: استقلال دو پوئن مثبت نسبت به سپاهان در بازی امروز دارد.

سیدمهدی سیدصالحی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل حساس امروز میان استقلال و سپاهان اظهار کرد: این یکی از چند بازی مهم نیم فصل دوم است که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیر مستقیم داشته باشد. خصوصاً که بازی مستقیم در جایگاه تیم‌ها تاثیر گذار است.

وی افزود: به نظرم هم استقلال و هم سپاهان از شرایط آرمانی به دور هستند و با توجه به حساسیت بالای بازی هم بعید نیست دو تیم در بازی دست به عصا حرکت کنند خیلی بی گدار به آب نزنند. در کل امیدوارم در ابتدا یک بازی تماشاگر پسند را شاهد باشیم و بینندگان و تماشاگران از آن لذت ببرند و بازی به دور از حاشیه و درگیری باشد و اینکه تیمی که مستحق پیروزی است برنده شود. 

این پیشکسوت فوتبال که پیشینه بازی در هر دو تیم استقلال و سپاهان را دارد، یادآور شد: من خودم در هر دو تیم بازی کردم و هواداران دو تیم می‌دانند وقتی در ترکیب بودم همه وجودم را برای تیمم گذاشتم. هم استقلال را دوست دارم و هم سپاهان را مثل سایر تیم‌هایی که در آن بازی کردم ولی همیشه گفته‌ام فوتبالم را بیش از هر تیم دیگری مدیون سپاهان هستم و خودم را بیش از هر تیم دیگری سپاهانی می‌دانم. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان شرایط آرمانی ندارد و دو باخت مقابل الهلال در دیدارهای آسیایی اخیر هم از لحاظ روحی به این تیم ضربه زده و هم از لحاظ فیزیکی باعث تحلیل تیم شده است. اگر مورایس نتوانسته باشد تیم را به خوبی از لحاظ روحی و جسمی ریکاوری کند مقابل استقلال به مشکل خواهد خورد. 

سیدصالحی ادامه داد: از طرفی استقلال هم یک تساوی مقابل ملوان کسب کرد و برد خفیفی مقابل صنعت نفت داشت و آنها هم از روزهای آرمانی خود کمی فاصله دارند. مشکل اصلی استقلال به نظرم اختلافات داخلی این تیم است که البته در روزهای اخیر کمی فروکش پیدا کرده و به نظر می‌رسد به توصیه اطرافیان طرفین آتش‌بس کردند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: یک پوئن مثبت استقلال خریدهای خوبش است که انجام داده و سیلوا و مارشاریپوف در دفاع و حمله به این تیم قدرت مضاعف داده‌اند. مورد دیگر هم امتیاز میزبانی و حضور تماشاگران است که شانس برد استقلال را بالا می‌برد ولی در کل بازی قابل پیش‌بینی نیست. 

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: به نظرم کلید این بازی در میانه میدان است. تیمی که بتواند میانه زمین را در کنترل خودش در بیاورد شانس زیادی برای موفقیت در بازی امروز خواهد داشت. دو تیم هافبک‌های خوبی دارند و بستگی به ارنج و چینشی است که دو مربی برای امروز انتخاب خواهند کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha