کد خبر 242121
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

مدارس کدام استان ها فردا غیر حضوری است؟

مدارس کدام استان ها فردا غیر حضوری است؟

در این اطلاعیه به بررسی مدارسی که توسط برودت هوا غیر حضوری برگزار می شوند می پردازیم.

به گزارش گروه استان های حیات؛ اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن برخی مقاطع تعصیلی استان در روز سه‌شنبه 8 اسفندماه خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان، به اطلاع می‌رساند با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیرحضوری می‌باشد و کلاس درس دانش‌آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

****

احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: فردا سه شنبه هشتم اسفند ماه، مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری است.

****

فرهاد براتی، سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان با اشاره به اینکه همه مدارس رشت و سیاهکل فردا سه شنبه تعطیل شد، گفت: آغاز به کار ادارات این شهرستان ها نیز با ۲ ساعت تاخیر است.

****

ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفندماه به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه قم با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان قم و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ به صورت مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

****

محمد حمیدی، معاون استاندار سمنان در تشریح مصوبات جلسه کارگروه استانی مدیریت بحران بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت بحران، کلیه ادارات و بانک‌های استان به استثنا دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم اسفند لغایت پنجشنبه ۱۰ اسفند، فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهند کرد.

****

میثم منتشلو، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان شامگاه دوشنبه به خبرنگاران از تأخیر در شروع به فعالیت مدارس شهری و روستایی شهرستان‌های مریوان و سروآباد در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه خبر داد.

وی افزود: با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا سه شنبه هشتم اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره‌های تحصیلی و همچنین مدارس دوره ابتدایی سطح شهر به صورت غیرحضوری بوده و مدارس متوسطه اول و دوم سطح شهر نیز با تأخیر و از ساعت ۹ شروع خواهد شد.

****

حجت الله کاظمی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اظهار کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه هشتم اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل است.

وی افزود: فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

****

با توجه به برودت هوا، با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی، در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و بعداز ظهر غیر حضوری است.

****

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان، سلسله و بخش‌های کاکاوند، اشترینان، زاغه، بیرانوند، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش‌های ذکر شده با تأخیر و رأس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می‌کنند.

همچنین ادارات این شهرها و بخش‌ها با تأخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد.

****

رضا طاهرخانی، فرماندار دماوند اظهار کرد: تمامی مقاطع تحصیلی، مدارس دماوند و بخش رودهن و فیروزکوه، در نوبت صبح و عصر، فردا سه شنبه، هشتم اسفندماه ۱۴۰۲، غیرحضوری خواهد بود.

****

محسن قضاتلو، فرماندار پردیس شامگاه دوشنبه از غیر حضوری شدن مدارس پردیس برای فردا سه شنبه هشتم اسفندماه خبر داد.

****

جلال سلمانی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تأخیر از ساعت 9 صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: همچنین با توجه به تداوم یافتن بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، بخش میمه، نائین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha