کد خبر 242070
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

هر یک رای ما، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام است

هر یک رای ما، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام است

نماینده آبادان در مجلس گفت: مردم ایران با هر یک رایی که به صندوق ها می اندازند در واقع مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب می زنند.

سیدمجتبی محفوظی؛ نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، گفت: با توجه به اینکه انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های سیاسی است لازم است تا مردم با مشارکت و حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای نشان دهند که پای نظام و انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبر انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: شبکه های معاند و دشمنان کشور و نظام گمان کردند با انتشار اخبار دروغین و پمپاژ منفی رسانه ای می توانند مردم را نسبت به انقلاب و تعیین سرنوشت سیاسی‌شان دلسرد کنند ولی ملت ایران همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن حضور حداکثری داشتند این بار مشارکت حداکثری شان را  در روز 11 اسفند به دنیا نشان خواهند داد.

نماینده آبادان در مجلس در ادامه عنوان کرد: مردم ایران با هر یک رایی که به صندوق ها می اندازند در واقع مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب می زنند.

محفوظی همچنین در پایان گفت: همه می‌دانیم که مشکلات معیشتی و تورم شرایط را برای زندگی مردم دشوار کرده است ولی نباید همه مسائل را به همدیگر گره بزنیم پس لازم است با انتخاب احسن و اصلح، کمک کنیم تا گره های اقتصادی کشور باز شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha