کد خبر 242054
۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

دعوت به انتخابات نوعی جهاد تبیین است/ خانواده شهدا حماسه‌ای تاریخی رقم خواهند زد

دعوت به انتخابات نوعی جهاد تبیین است/ خانواده شهدا حماسه‌ای تاریخی رقم خواهند زد

اصحاب کریمی مدیر کل ینیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ، خانواده شهداوایثارگران را به حضور حداکثری و پرشورتر پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ مدیر کل بنیادشهید و امورایثارگران تهران بزرگ در پیامی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب امر کردند به اینکه ما باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم. شرکت در انتخابات، لبیک به حرف ولی فقیه و اعلام پشتیبانی از نظام‌ مقدس اسلامی است. شهیدان به ما وصیت کردند که حضرت امام را تنها نگذارید و امروز شرکت در انتخابات حمایت از رهبری عزیز و راه شهداست.

امروز دعوت به انتخابات نوع دیگری از جهاد تبیین است که سالهاست رهبری آن را فریاد می زند و تک تک ملت عزیز ایران باید اهمیت حضور در پای صندوق رای را درک و این حضور را برای دیگران تبیین کند. شهدای عظیم الشأن ما روزی حضور رو در رو با دشمن را برای خود تکلیف دانستند و امروز ما و نسل آینده باید بداند میدان نبرد با دشمن همین صندوق های رای است و برای خود این حماسه را یک نبرد همه جانبه با دشمنان ایران اسلامی بداند.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران مانند گذشته به حمایت از خون شهدا و ایثارگران خود به فرمان امام و مقتدایشان لبیک خواهند گفت و با حضور در روز ۱۱ اسفند پای صندوق های رای حماسه ای تاریخی رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha